Treceți la conținutul principal

Mentorship

Am incercat eu ceva live blogging ... si cei care ma au intr`un rss reader ceva probabil ca au citit ce aberatii am scris. E greu sa scrii de pe pda pentru o persoana cu un torent asa de mare de idei .... majoritatea dintre ele de o calitate indoielnica. Parca se pierde ceva si nici nu am rabdarea sa tapuiesc acolo de zor in timpul dezbaterii.

Revenind. Am fost la Bulandra si am ramas placut de cati oameni au venit de pe blogul meu (ulterior am aflat ca si Andrei Rosca de la bookblog.ro a dat pe blog) .... cam 250. Lucru nu prea pe placul meu .... eu prefer un cadru asa mai intim.

Cei 4 invitati (Oana Pellea nu a putut sa vina) au fost interesanti de ascultat si s`au rezumat la imaginea standard .... cel putin 3 dintre ei: Mihaela Radulescu bla bla discriminarea femeilor bla bla. Leonard Doroftei ... hahahahaa nu am citit carti hahahhah. Andrei Cohn .... *ton serios* bla bla creativitate marketing .. bla bla. Alexadru Gavan ... muntele interior bla bla.

Nu ma intelegeti gresit a fost foarte interesant. Fiecare a venit cu ceva nou in discutie ... si chiar daca pe alocuri discutia se invartea in jurul Mihaelei ( deh ea era vedeta cu mot ) pot spune ca nu m`am plictisit.

[trebuie sa plec acum ... revin cu restul mai incolo]

Terminat de mancat la Thalia si baut o bere ... sa ne vedem totusi de oile noastre. Mi`a placut foarte mult prezentarea lui Razvan de la Oricum ... care practic mie ca end user mi`a raspuns la toate intrebarile pe care puteam sa le am in legatura cu acest proiect. Domnisoara de la Cosmote mi s`a parut cam asa ... vaga in tot cea a zis.

Publicul pe cat de numeros a fost .... mi s`a parut ca a pus numai intrebari tampe. Majoritatea covarsitoare cu legatura directa catre cele 4 vedete dar fara mostenire de familie in proiectul mentorship. Eh se scuza nitel ca doar te emotionezi nitel in compania unor astfel de personalitati. Si da .... eram nitel ironic si gelos pe succesul altora.

Mie personal mi`a priit foarte bine lansarea asta ... care s`a mulat perfect pe situatia actuala din viata mea. Mi`a schimbat oarecum modul in care vad lucrurile si sunt sigur ca a facut`o intr`un mod mai profesional si mai bun.

Ma rog ... aici e de introspectie " la greu " si bullshituri pe care nu cred ca o sa le gustati ca doar nu ne stim chiar asa de bine.

Concluzionand ... o lansare demna de marca Oricum ... si de succes sper eu. Me fan Mentorship/Oricum.

Comentarii

  1. Ai fost p-acolo? Nu te-am vazut.

    Din regie aud ca trebuia sa ma fi uitat dupa un anumit tip de frizura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks for coming guys, speram sa fie inceputul unui biutiful friendship :)

    Intre voi si mentorship. Do give it a try :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cosmin, personal am venit mai mult pentru Gabi (de la voi), care mi-a fost colega de grupa, dar am plecat foarte impresionat de invitati si de organizare in general. Way to go si la mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfat. Sa nu incerci niciodata clatitele cu branza la Thalia. ORICE alta alegere e mai inspirata. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh se scuza nitel ca doar te emotionezi nitel in compania unor astfel de personalitati. Si da .... eram nitel ironic si gelos pe succesul altora.
    nitel cam mult folosit "nitel"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…