Treceți la conținutul principal

lista rusinii in blogosfera romaneasca

Pentru ca unele lucruri ce nu trebuie uitate ... au fost sau vor fi uitate.

M-am gandit sa incep o lista a furtului si magariilor in blogosfera romaneasca. Sa definim ce inseamna asta de fapt: preluat/furat insemnari de pe alte bloguri si furat trafic cu iframe. O lista pentru bloggeri facuta de bloggeri. Nu ma intereseaza articole furate care apar pe site-uri ci doar cele care sunt furate de alte bloguri.

Ordinea de listare este pur aleatoare. Daca aveti cunostinte de furt de articole, furt de trafic sau alte magarii notabile dati un email la nihasa at gmail.

Furturi in blogosfera:

  • Mihai Iorga (iorga.eu) - furt trafic din alte site-uri folosindu-se de iframe sa ajunga primul in trafic.ro (detalii aici)
  • Sebastian Bargau (visurat.ro) si Blogatu (blogatu.blogspot.com) - visurat printr-un iframe fura trafic de la blogatu -> sa urce in trafic.ro (detalii aici)
  • Iulian Urban (urbaniulian.ro) - furt de continut (detalii aici)
  • superstar.sunt.ws (adresa stearsa intre timp) - fura articole si comentariile aferente de la mai multi bloggeri printre care si de la mine (detalii aici)
  • floggerul.info - furt template-uri de wordpress facute de designeri romani (detalii aici)
  • timoftebox.blogspot.com - furt de articole full (detalii aici) 
  • allisson.info - furt de continut si asumat ca fiind ale e (detalii aici
... de completat lista pe masura ce ma ajuti si voi si imi mai aduc aminte...

Comentarii

  1. razboaie care pe mine ma depasesc! dar ala cum ii zice .. soso sau mama dracu .. ala nu fura? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce e frumos la lista asta? ca eu ma bazez doar pe dovezile gasite de altii. Gaseste-mi dovezi si oricine apare in lista.

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfu...plagiaza de pe bloguri straine si nu numai

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…