Treceți la conținutul principal

Vrei sa salvezi internetul? Ai la indemana 355,5 trilioane de dischete?

Ah nu se mai folosesc dischete? Oke atunci ... 29.4 miliarde de DVD-uri dual layer cu 2 parti (500 miliarde GB estimat prin martie 2009).

Urmatoarele cifre sunt niste aproximari a ceea ce a insemnat internet-ul in 2009.


EMAIL 2009
  • 90 trilioane emailuri trimise (1 trilion = o mie de miliarde = 1 urmat de 12 zerouri)
  • 247 miliarde emailuri pe zi
  • 1.4 miliarde utilizatori de email
  • 100 milioane useri noi comparativ cu 2008
  • 81% procentul mesajelor spam ~ 200 miliarde spam-uri pe zi
  • 24% cresterea procentului de mesaje spam fata de 2008

WEBSITES
  • 234 milioane site-uri pe glob
  • 47 milioane de site-uri noi in 2009
SERVERE
  • 44.6% servere Apache (+13.9%)
  • 21% servere IIS (-22.1%)
DOMENII WEB (NUME DE DOMENIU)
  • 81,8 milioane domenii .COM
  • 76,3 milioane domenii de tara (ex .ro)
  • 12,3 milioane domenii .NET
  • 7,8 milioane domenii .ORG
  • 8% mai multe domenii decat in 2008
USERI PE INTERNET
  • 1.73 miliarde useri pe glob (septembrie 2009) – adica ~ 26.6% din totalul locuitorilor
  • 18% cresterea numarului de useri fata de anul precedent
  • 738,257,230 In Asia 
  • 418,029,796 in Europa
  • 252,908,000 in America de nord
SOCIAL MEDIA
  • 126 milioane numarul total de bloguri
  • 27,3 milioane tweets pe zi (noiembrie 2009)
  • 4,25 milioane followeri pt cel mai “urmarit” cont de twitter ( @aplusk – Aston Kutcher)
  • 350 milioane oameni pe Facebook (Daca era o tara ar fi fost a 4-a cea mai populata din lume)
  • 50% din userii de Facebook se logheaza in fiecare zi
  • 500 000 aplicatii pt Facebook
POZE
  • 4 miliarde poze pe Flickr (octombrie 2009)
  • 2.5 miliarde de poze “urcate” pe Facebook pe luna
VIDEO
  • 1 miliard de video-uri serveste pe zi pe YouTube (!!!)
  • 182 videoclipuri urmareste in medie un user pe luna (in USA)
  • 82% dintre userii de internet urmaresc si video online (USA)
  • 81.9% dintre filmuletele embeduite de pe bloguri sunt de la Youtube
BROWSERE WEB
  • Internet Explorer (IE) – 62,7% market share
  • Firefox (FF) – 24,6% m.s.
  • Chrome – 4,6% m.s.
  • Safari – 4,5% m.s.
  • Opera – 2,4% m.s.
  • Others – 1,2% m.s.
VIRUSI SI SPYWARE
  • 148 000 computere infectate pe zi (zombie computers)
  • 2.6 milioane vulnerabilitati informatice la inceputul lui 2009
  • 921 143 noi potentiale amenintari adaugate de Symantec in baza de date in Q4 2009
thnx pentru traducere Gabriel Boaca

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…