Treceți la conținutul principal

portocaliu este noul albastru care era noul negru

Ieri am fost toata ziua ca o furnicuta a blogspotului. Mi s-a nazarit ca e cazul sa schimb si eu nitel designul la blog. Cauta template-uri de blogger. Uita-te la mii de teme pubertine de fetite emo bloggerite. Dar a meritat pentru ca am gasit template-ul asta. Am mai furat niste desene random de pe net (voiam macar sa multumesc cu o creditare ceva dar autorii s-au pierdut prin negura internetului) si mi-am facut eu singurel si cu manuta mea headerul. Se explica multe nu?

Cum flacara violet nu este web based am ales portocala mecanica. Feedback-ul vostru il astept cu mult interes. Pentru experti aveti la dispozitie comentariile iar pentru aia lenesi #reactiile de sub post. Ce voi face cu acest feedback? Probabil ca nimic. Il voi lauda pe cel pozitiv si il voi uita pe cel negativ. What? Viata e nedreapta!


Pentru posteritate atasez si o poza :)

Comentarii

  1. nice footer!:) e misto tema. doar ca headerul este mult prea incarcat. prea multe glumite. headerul ar trebui sa fie indreptat spre functionalitate, chit ca cititorii sunt mai destepti (sau se vor ca). uita-te si la zelist.ro - glumitele sunt preponderent in footer, nu header.

    dar schimbarea-i de bine in general, good job.
    si parca logo-ul ar merita mai logo-ish un pic (adica chiar un bunny).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca e cel mai frumos header ever pt ca are iepurasi si cum sa nu-ti placa iepurasii cand sunt atat de fuzzy si ivil ;)) Acuma lasand dulcegariile pt alta zi e foarte fain. Sa-l *insert urare here* sanatos!P.s. mi se pare mie sau jason wabbit pare scapat din donnie darko?

    RăspundețiȘtergere
  3. @gigix - adevarat dar asta e un blog. Ca functionalitate trebuie sa nu deranjeze ochiul cititorului cand lectureaza texte. Cam atat. Stiu ca e cam incarcat dar mi-au placut toate cele 3 imagini cu iepuri si nu m-am indurat sa renunt la una :)

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bine gogule, ce mai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte mişto sub aspect cromatic! Iar ca layout, este mai aerisită pagina, ceea ce uşurează cititul. Felicitări pentru alegerea făcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi aduce aminte de Happy Tree Friends. I like it! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…