Treceți la conținutul principal

tinerii nu se mai uita la televizor

In ceea ce priveste raportarea la mass-media si gradul de expunere, studiul arata ca media clasica (TV, radio, presa scrisa) nu mai face parte din activitatile de timp liber preferate de tineri. Timpul in fata televizorului sau ascultand radioul a fost inlocuit de timpul petrecut in fata calculatorului, conversand cu grupul de prieteni in retelele sociale si de iesirile in oras cu acestia. (dintr-un studiu GfK Romania din februarie 2010)
12 ianuarie 2010: ~500,000 conturi romanesti pe Facebook
8 februarie 2010: ~700,000
22 februarie 2010: ~800,000
26 martie 2010:   ~1,000,000 -//- (facebook.com, azi :-d) (de pe refresh.ro)
 500k noi romani pe facebook in ~70 de zile. Inseamna efectiv dublarea numarului de romani pe facebook. Ce s-a schimbat in astea 70 de zile? Vodafone are de vreo 2 luni niste reclame TV in care se vorbeste despre facebook. Recent a inceput si Cosmote cu niste reclame.

Dar totusi tinerii nu se uita la televizor .... asa ne zice studiul.

Comentarii

  1. Vreau sa adaug urmatoarele:
    1. reclamele despre Facebook nu sunt doar la TV si
    2. dintre cei 10^6 utilizatori poate sunt si oameni mai in varsta care se uita la TV conform studiului Gfk
    Deci as vrea sa cred ca dublarea numarului de useri nu se contrazice cu studiul Gfk.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sincer eu tanar de 19 de ani in putinul timp pe care il am .. decat sa ma uit la "n" idiotenii care chiar nu ma intereseaza .. urmaresc Discovery si Animal Planet ... si cand am ocazia online Realitatea si "din pacate" cam atat ...

    Deci e cam adevarat ca tinerii evita teveul .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eiii, nu se uita tinerii la tv,
    dar daca televizorul e aprins / sau pe muzica (pe un post romanesc), se aud reclamele. Si e de ajuns sa se auda interesant ca sa atraga atentia.

    :D asta ca justificare

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar a scazut numarulcelor care se uita la TV si ma regasesc printre ei 100%. Nu stiu daca strang 5h pe saptamana de uitat la TV, dar e mult.

    In primul rand ca nu am timp, in al doilea ca nu imi place ce vad, asa ca atunci cand am timp fie merg undeva, fie ma uit la un film/ documentar.

    Antena 3, Realitatea, programele de sport sunt cele care mai imi capteaza alea maaaaxim 5 h pe saptamana..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si totusi cifrele nu mint. Tinerii au luat cu asalt facebook-ul dupa ce au vazut reclamele alea la tv :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…