Treceți la conținutul principal

tinerii nu se mai uita la televizor

In ceea ce priveste raportarea la mass-media si gradul de expunere, studiul arata ca media clasica (TV, radio, presa scrisa) nu mai face parte din activitatile de timp liber preferate de tineri. Timpul in fata televizorului sau ascultand radioul a fost inlocuit de timpul petrecut in fata calculatorului, conversand cu grupul de prieteni in retelele sociale si de iesirile in oras cu acestia. (dintr-un studiu GfK Romania din februarie 2010)
12 ianuarie 2010: ~500,000 conturi romanesti pe Facebook
8 februarie 2010: ~700,000
22 februarie 2010: ~800,000
26 martie 2010:   ~1,000,000 -//- (facebook.com, azi :-d) (de pe refresh.ro)
 500k noi romani pe facebook in ~70 de zile. Inseamna efectiv dublarea numarului de romani pe facebook. Ce s-a schimbat in astea 70 de zile? Vodafone are de vreo 2 luni niste reclame TV in care se vorbeste despre facebook. Recent a inceput si Cosmote cu niste reclame.

Dar totusi tinerii nu se uita la televizor .... asa ne zice studiul.

Comentarii

  1. Vreau sa adaug urmatoarele:
    1. reclamele despre Facebook nu sunt doar la TV si
    2. dintre cei 10^6 utilizatori poate sunt si oameni mai in varsta care se uita la TV conform studiului Gfk
    Deci as vrea sa cred ca dublarea numarului de useri nu se contrazice cu studiul Gfk.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sincer eu tanar de 19 de ani in putinul timp pe care il am .. decat sa ma uit la "n" idiotenii care chiar nu ma intereseaza .. urmaresc Discovery si Animal Planet ... si cand am ocazia online Realitatea si "din pacate" cam atat ...

    Deci e cam adevarat ca tinerii evita teveul .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eiii, nu se uita tinerii la tv,
    dar daca televizorul e aprins / sau pe muzica (pe un post romanesc), se aud reclamele. Si e de ajuns sa se auda interesant ca sa atraga atentia.

    :D asta ca justificare

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar a scazut numarulcelor care se uita la TV si ma regasesc printre ei 100%. Nu stiu daca strang 5h pe saptamana de uitat la TV, dar e mult.

    In primul rand ca nu am timp, in al doilea ca nu imi place ce vad, asa ca atunci cand am timp fie merg undeva, fie ma uit la un film/ documentar.

    Antena 3, Realitatea, programele de sport sunt cele care mai imi capteaza alea maaaaxim 5 h pe saptamana..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si totusi cifrele nu mint. Tinerii au luat cu asalt facebook-ul dupa ce au vazut reclamele alea la tv :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…