Treceți la conținutul principal

de ce moare printul ...

Azi ma uitam pe Vanity Fair (don't ask why) si dupa 88 de pagini intoarse cu stoicism am ajuns la content. Primele 88 de pagini sunt doar cu reclame. Cuprinsul era labartat pe mai multe pagini care erau cam asa: pagina de curpins cu niste reclame - 3x pagini cu reclame - repeat de vreo 3-4 ori pana cand termini cuprinsul.

Facandu-mi toata colegerea de informatii online n-am mai avut ocazia sa citesc o revista de foarte mult timp. Asa ca pentru mine experienta asta a venit ca un soc. De ce dau 5$? Sa ma uit la reclame? Nici nu mai zic ca toate reclamele erau identice ca concept si nu aveau nimic atragator sau macar ceva ce sa se diferentieze de celalalte xx pagini identice dinaintea lor.


Al doilea soc a fost oferta de abonare: 12 numere 12$ sau 24 de numere cu 20$. E destul de evident ca te costa mai mult sa printezi revista (~250 pagini hartie foarte ok) decat i-ar costa pe cei ce se aboneaza. Drept urmare restul costurilor si eventualul profit cad in carca reclamelor prezente in revista. Dar totusi eu ca advertiser de unde am certitudinea ca omul nu sare direct primele 90 de pagini si nu imi vede reclama?

This is just so wrong. Rasfoirea revistei a fost o experienta atat de obositoare incat cred ca o sa raman la online-ul meu care inca nu e napadit de atat de multe reclame.

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.