Review RESIDENT EVIL: RASPLATA (2012)

Abia ce m-am intors de la avanpremiera de la Cinema City IMAX si mi-am zis sa bat tastele la cald. Este al cincilea film din serie si va urma al 6-lea. Nu o lua ca pe un spoiler. Stiai deja asta daca te erai fanul seriei de jocuri. Nu ma asteptam la foarte multe de la film, nici nu am primit prea multe. Aproape ca a vrut sa imi ia el :) Este interesant atat de mult pe cat poate sa fie un film cum zombies.

L-as recomanda ca un film de relaxare sau ca starter. Starter? Poti sa iti incepi sambata cu el, dar nu trebuie sa il planuiesti pentru punctul culminant al weekendului. Nu merita onoarea asta. E un fel de film aperitiv (asta am prins-o de la Tara), de rontait pentru fanii seriei. Nu cred ca cineva poate sa ia in serios un astfel de film. Are probleme de continuitate serioase, dar macar efectele speciale sunt ok, chiar daca sunt 3D.

Nu o sa pierzi nimic daca nu-l vezi. Dar daca ti-au placut cat de putin celalalte filme din serie eu zic ca ar fi bine sa il vezi si pe asta. Macar pana apare Resident Evil 6 (jocul) in cateva saptamani. Iar daca n-ai vazut niciun film din serie ... n-are rost sa incepi cu asta.

Eu zic sa va pregatiti de foarte multe clone. De mult n-am mai vazut un film care sa recicleze atat de multe personaje :)

PS: Ai inteles ceva din insemnarea asta? Ehh. Cam asa e si filmul :)))

Postări Populare

Câte zile poți să trăiești cu mâncarea pe care o cumperi de 400 de lei?

Un gigel de pe /r/dataisbeautiful a scormonit prin niște statistici și a rezultat graficul de mai sus: How many days of food does 100$ purchase. A luat în calcul o dietă zilnică echilibrată (fructe, lactate, legume, carbohidrați și proteine) de 2400 calorii pe care a încercat el cât mai bine să o facă cât de cât relevantă. Unele zone sunt axate mai mult pe un anumit tip de mâncare așa că din punct de vedere statistic ce e mai sus are o marjă destul de mare de eroare, dar și așa mi se pare suficient de interesant încât să îl pun pe blog.

În București cică ai putea trăi 20 de zile cu suma asta de bani. În New York doar 6, iar în Cairo 29.

Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost că e imposibil. Ceva e greșit. Cu siguranță dau mai mult pe mâncare pe lună și altfel nu se poate. La o analiză puțin mai în detaliu mi-am dat seama că lucrurile nu sunt chiar atât de departe de adevăr. Dacă mi-aș găti toate mesele astea, probabil că aș putea să mă apropi destul de mult de cei 400 de lei…

De ce excursiile gratuite pentru pensionari sunt o idee bună

Ce credeți că a răspuns domnul din imagine la întrebarea? Nu. N-a ieșit niciodată din țară. Nici măcar până la vecinii bulgari. Vedeți aici o oportunitate da face ceva mai buni cu banii aruncați anual pe schimbatul bordurilor?

Mai dau un indiciu citându-l pe Mark Twain, chiar el.

Călătoritul este fatal pentru prejudecăți, bigotism sau îngustimea minții Unu plus unu fac doi și într-o lume ideală acești pensionari ar da nas în nas, poate pentru prima oară, cu ce e pe afară. Chiar și în falimentara Grecie de care poate au râs acum câțiva ani la Radio Șanț. Sau de frații bulgari care au fost ciuca bătăilor în toate glumele pre decembriste cu vecini mai săraci.

Poate mini vacanța asta o să le ridice niște semne de întrebare. Ăștia de ce au autostrăzi și noi nu avem? Ăștia cum de își permit la pensie să iasă la restaurant? Ăștia de ce nu se înghesuie la cozi interminabile? Ăștia de ce zâmbesc mai tot timpul? De ce ei pot și noi nu putem?

Și poate vor pune unu plus unu pe hârtie și vor găsi…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.

Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…