Review RESIDENT EVIL: RASPLATA (2012)

Abia ce m-am intors de la avanpremiera de la Cinema City IMAX si mi-am zis sa bat tastele la cald. Este al cincilea film din serie si va urma al 6-lea. Nu o lua ca pe un spoiler. Stiai deja asta daca te erai fanul seriei de jocuri. Nu ma asteptam la foarte multe de la film, nici nu am primit prea multe. Aproape ca a vrut sa imi ia el :) Este interesant atat de mult pe cat poate sa fie un film cum zombies.

L-as recomanda ca un film de relaxare sau ca starter. Starter? Poti sa iti incepi sambata cu el, dar nu trebuie sa il planuiesti pentru punctul culminant al weekendului. Nu merita onoarea asta. E un fel de film aperitiv (asta am prins-o de la Tara), de rontait pentru fanii seriei. Nu cred ca cineva poate sa ia in serios un astfel de film. Are probleme de continuitate serioase, dar macar efectele speciale sunt ok, chiar daca sunt 3D.

Nu o sa pierzi nimic daca nu-l vezi. Dar daca ti-au placut cat de putin celalalte filme din serie eu zic ca ar fi bine sa il vezi si pe asta. Macar pana apare Resident Evil 6 (jocul) in cateva saptamani. Iar daca n-ai vazut niciun film din serie ... n-are rost sa incepi cu asta.

Eu zic sa va pregatiti de foarte multe clone. De mult n-am mai vazut un film care sa recicleze atat de multe personaje :)

PS: Ai inteles ceva din insemnarea asta? Ehh. Cam asa e si filmul :)))

Postări Populare

Căsătoria = un bărbat + o femeie fără copil

Știu că alt subiect e mai hot zilele astea, dar ăla e deja supra-dezbătut de bula mea fără vreo concluzie maiestoasă referitor la cum ar trebui procedat pentru a transmite un mesaj. Pentru că în esență despre asta e vorba, nu despre a câștiga sau a pierde, așa că nu voi dezbate momentan subiectul ăsta.

M-am uitat luni seara la Gospodar Fără Pereche când fermierii noștri și-au întâlnit pretendentele, urmând ca apoi să treacă printr-un speed dating de 2 minute pentru a se convinge că au cele necesare pentru a le deveni neveste.

Spre surprinderea mea, factorul decizional al ediției din acest an a fost dacă au sau nu copil. În episodul de luni mai toate care aveau s-au întors acasă. Zic surprinzător pentru că în ediția trecută, atunci când mamele erau cele care luau deciziile de eliminare, principalul lucru care trimitea fetele acasă era dacă știu sau nu să facă de mâncare. Puișorul lor trebuia să mănânce bine.

Cum ziceam, la ediția asta lucrurile au prezentat o față mai meschină a societ…

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…