Review RESIDENT EVIL: RASPLATA (2012)

Abia ce m-am intors de la avanpremiera de la Cinema City IMAX si mi-am zis sa bat tastele la cald. Este al cincilea film din serie si va urma al 6-lea. Nu o lua ca pe un spoiler. Stiai deja asta daca te erai fanul seriei de jocuri. Nu ma asteptam la foarte multe de la film, nici nu am primit prea multe. Aproape ca a vrut sa imi ia el :) Este interesant atat de mult pe cat poate sa fie un film cum zombies.

L-as recomanda ca un film de relaxare sau ca starter. Starter? Poti sa iti incepi sambata cu el, dar nu trebuie sa il planuiesti pentru punctul culminant al weekendului. Nu merita onoarea asta. E un fel de film aperitiv (asta am prins-o de la Tara), de rontait pentru fanii seriei. Nu cred ca cineva poate sa ia in serios un astfel de film. Are probleme de continuitate serioase, dar macar efectele speciale sunt ok, chiar daca sunt 3D.

Nu o sa pierzi nimic daca nu-l vezi. Dar daca ti-au placut cat de putin celalalte filme din serie eu zic ca ar fi bine sa il vezi si pe asta. Macar pana apare Resident Evil 6 (jocul) in cateva saptamani. Iar daca n-ai vazut niciun film din serie ... n-are rost sa incepi cu asta.

Eu zic sa va pregatiti de foarte multe clone. De mult n-am mai vazut un film care sa recicleze atat de multe personaje :)

PS: Ai inteles ceva din insemnarea asta? Ehh. Cam asa e si filmul :)))

Postări Populare

Și tu ce ai făcut primăvara asta cu sacul de haine vechi rămas după curățenie?

Ieri am fost la lansare mai neobișnuită de magazin de haine. Empty Shop este locul ăla unde ajung toate hainele care au rămas mici, care nu mai sunt fashionable sau care sunt doar nebăgate în seamă și ajung să fie abandonate prin dulap cu anii. Chestia e că acele haine trebuie să le aduci tu de acasă.  Ariel le spală, iar Nepi (Promenada) și Let's do it Romania le vor dona unor oameni care le vor aprecia mai mult decât ai făcut-o tu în ultimul an.

Toată treaba asta se întâmplă în următoarele 2 săptămâni (18 aprilie) în mai mult de o duzină de centre comerciale din București și țară deținute de Nepi. Lista exactă nu o am, dar presupun ca va apărea în curând pe site-ul/Facebook-ul celor de la Let's Do it Romania.

Înainte să scriu am căutat-o, dar m-am enervat repede și am ieșit când am văzut întrebări idioate de la useri de genul: dar chiar trebuia să fie numele în engleză? Pentru că de fapt doar cu asta au rămas după ce au citit despre inițiativă. Pun pariu că în scurt timp o …

Mi-am luat o perie electrică de curățat cu 7 capete interschimbabile

Precum săracii, eu încă îmi fac singur curățenie în casă. Nu zic că nu m-a tentat niciodată să angajez pe cineva să se ocupe de aspectul ăsta, mă gândesc la asta de fiecare dată când fac curățenie, dar de aici până la a face ceva în direcția asta a fost cale lungă. Așa că acum vreo 2 luni am fost prevăzător și mi-am luat scula din poza de mai sus pentru a ajuta la curățenia de primăvară.

Inițial mă gândeam să iau un accesoriu de bormașină, dar după ce am chibzuit nițel și mi-am adus aminte că sunt singurul bărbat din București care nu are o bormașină în apartament, am decis că o sculă specializată e mai ok pentru curățatul prin casa.

După un scurt research care a venit cu o singură concluzie - nu lua peria electrică cu braț lung de pe site-urile de teleshoping - m-am decis pe Belle Hand Held Electric Cleaning Brush. Sau mai bine spus pe produsul din imaginile de mai sus pentru că Belle-ul meu este o copie chinezească a unui produs pe nume Metapo PS 200 de care nu sunt sigur că nu e ș…

În 28 de zile va dispărea o parte din istoria online-ului românesc

E vorba de forumul ComputerGames.ro care zice stop joc după 21 de ani de activate. Acum 3 zile anunțau că închid doar site-ul, dar acum câteva minute au zis că și forumul este în ultima lună de viață. Păcat.

De fapt nu e vorba de păcat. Nu pot să zic asta în condițiile în care n-am mai intrat pe forum de 7-8 ani să postez sau să citesc ceva care să nu fie în zona de publicitate. E vorba de nostalgie pentru al 2010-lea user de pe forum este al meu și acum la sfârșit de an își sărbătorea majoratul.
Dar asta e. Se mai închid și site-uri pe care le arhivai în perioada dial-up-ului pentru a le citi a doua zi în liniște. Sau site-uri care au dat prima generație de bloggeri cu mulți ani înainte ca acestea să existe efectiv. Sau site-uri unde ai cunoscut o grămadă de oameni pe care nici nu ai idee exact cum îi cheamă, dar pe care i-ai avut aproape în toți acești ani.
Dar deja o dau în melodramatice inutile fără să ating adevărata drama cu închiderea CG-ului: după 16 ani de căutări și tot n…