Treceți la conținutul principal

Burn Berry si J&B Tattoo - lansari de Octombrie

Luna asta am avut ocazia sa testez doua licori de petrecere: noul Burn Berry si JB-ul editie limitata cu tatuaje. Primul este un produs nou lansat ce vine sa mai aromeze putin gustul energizantului, iar al doilea este doar un facelift ce se destainuie in lumina neagra.


In afara de numele ales pe care il gasesc putin amuzant (burnberry ... blackberry), nu pot spune ca sunt cel mai mare fan al noului sortiment. Mie chiar imi place gustul clasic de energizant si nici nu l-as strica cu ceva ce nu are cel putin 40 de grade. In plus, mi se pare ca e cam dulce, iar eu in general sunt certat cu lucrurile dulci.

J&B Tattoo cred ca o sa faca senzatie in cluburi. L-am pus acasa sub un breloc cu lumina neagra si arata foarte bine. Mai mai ca imi doream sa stau pe canapeaua mea rezervata din club si sticla sa lumineze pe masa.


Aduce putin cu farul de acasa...

Ce far? Stiti luminile alea de semnalizare noaptea a unei portiuni de drum in lucru? Ceva asemanator am acasa! Are doua fete luminoase (alb si rosu) si senzor de lumina - ziua se opreste si noaptea incepe sa lumineze.

Noi (grupul meu de prieteni) il mai foloseam sa semnalizam pe unde suntem in vama (da, noi eram aia) sau sa anuntam Pe Baricade ca vrem sa comandam ceva (alb - vrem sa comandam, rosu - suntem ok). Pare putin cretin cand asterni povestile astea pe "hartie", dar sunt extrem de amuzante IRL. Deh. Boys will be boys.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…