Treceți la conținutul principal

C'asa-i in fotbal

Un lucru pe care il apreciez foarte mult la jocurile pe calculator este ca oricine poate sa fie competitiv. Nu conteaza sexul, varsta sau locul unde s-a nascut. Cu suficient timp liber si skill, aproape oricine poate sa fie in top 10 world wide. Cam ca la sporturile pe care le vezi la TV. Reversul medaliei este ca toata lumea gandeste asa: e usor, pot sa fac si eu asta. Eh. nu e asa.

Sambata trecuta, bloggerii au invatat pe barba lor lucrul asta. La Bloggers Lan Party ne-am luat o bataie fara drept de apel de la cititori. Cred ca am avut 3 runde castigate in interval de 8 ore. Rusinos - mai ales pentru aia dintre noi care aveau pretentii ca se mai pricep cat de cat la jocuri.

Cu toate acestea, ne-am simtit bine si am ras zgomotos. Ce n-am avut in jocuri am compensat prin trash talking exemplar. Macar la asta suntem buni! Sa fim galagiosi. Ca in fotbalul.

Dar ce e cu imaginea de mai jos?

Cand am facut screenshot-ul, m-am gandit ca exemplifica cel mai bine expresia "C'asa-i in fotbal". Stai si tu in Diablo 3 Reaper of Souls si te bucuri ca au marit cu 100% drop-ul de legendare pentru o saptamana. Iti pica cam una pe ore. E foarte bine. Esti excited.



Intri apoi pe Twitch.tv si il gasesti pe acest gigel. Farmeaza cu 4 personaje in acelasi timp. Are 4 jocuri deschise si un programel care transmite comenzile date in ecranul 1 celorlalte 3. E botting? E corect? El si cu Blizzard sa negocieze. Interesant este coltul din stanga sus. I-au picat in ziua respectiva 257 de legendare, iar in total aproape 4080. Mda. Iti cam taie bucuria legendarei picate in ultima ora.

Asa-i in fotbal :)
Bloggers Lan Party, ediția a 5-a, este un eveniment susținut de Romtelecom, cu sprijinulAMD și Bitdefender Antivirus.
Si daca tot ai ajuns pana aici cu citit-ul. Ia un joc. Ma rog. Doar unul dintre voi o sa ia un joc. Am primit un cod pentru jocul Thief si il las aici la gramada. Apreciez genul asta de jocuri, dar nu sunt pe gustul meu. Asa ca sper sa il ia cineva care il va aprecia mai mult ca mine. Intri aici si bagi codul asta: 4RG-K4Q-LZB-ZPM 

Enjoy!

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…