Treceți la conținutul principal

Sportul vazut in 4K

Infrangerea dezastruoasa a Brazilie am vazut-o pe un televizor 4K, iar dupa am avut un fel de epifanie. Pentru o fractiune de secunda, bot in bot cu televizorul, putin "intoxicat" de la bere, am avut un fel de out of body experience. N-am vrut sa zic ca am simtit ca sunt acolo, pentru ca modul in care era filmat nu iti dadea o senzatie - sa-i zicem - naturala. Erai mai mult un observator, nu un participant. Fapt care m-a bucurat pentru viitorul care se intrevede.

Deceniul asta pare sa fie un punct de cotitura pentru sportul televizat. Dupa 70 de ani in care s-a tot incercat recreerea a ceea ce vezi pe stadion, acum facem pasi catre construirea unei noi experiente - a ceva ce este uman imposibil de experimentat: un nivel de detalii pe care ochiul meu nu poate sa il perceapa in realitate, incetinirea fazelor critice atat de mult de zici ca esti in Matrix, perspectivele Bird's-eye view sau conectarea sociala cu toti ceilalti privitori ai evenimentului respectiv.

Nu am auzit pe nimeni sa se planga de noile schimbari, poate pentru ca nici nu constientizam sfarsitul primei filozofii dupa care s-a ghidat sportul televizat. Poate ca nici n-ar trebui sa fim nostalgici dupa acest mod invechit de a trasmite live ceva, dar cumva am ajuns la aceste concluzii abia ieri - asa ca m-am gandit sa le astern pe blog.

Referitor la trasmisile 4K, e doar o problema de timp pana cand noua tehnologie este asimilata suficient incat sa o faca rentabila. Zic asta pentru ca am aflat ca e destul de scump sa iei drepturile pentru trasmisiuni live 4K de la Cupa Mondiala. Cu toate astea, finalele or sa fie trasmise live in 4K in UK & US. In Romania...
Înregistrările în format 4K Ultra HD de la campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2014 din Brazilia pot fi vizionate în magazinele Sony Center, Altex, Media Galaxy și Domo din București și din țară.
Adaug eu ca tara ala e de fapt Cluj. Sorry guys. Trebuie sa ma credeti pe cuvant.

CC - Agência Brasil

Cat despre televizorul pe care am vazut meciul si secventele de care vorbeam mai sus, era un Bravia X9. Nu stiu cat de relevant este discutiei pentru ca nu am competentele necesare sa fac review-uri de televizoare, dar sunt convins ca oricum se gasea cineva care sa intrebe modelul.


Si in loc de incheiere adresez o intrebare retorica: Toate briz briz-urile vin sa completeze spectacolul care se intampla pe teren sau doar sa il inlocuiasca?

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…