AdBlock-ul nu trebuie sa fie solutia!
Totul a inceput de la textul de mai jos pe care Facebook nu m-a lasat sa il postez pe profilul personal. Ha! Jokes on you! Inca mai am blog.
Ar mai trebui sa mai adaug ca dupa ce termin de citit articolul, sunt invitat sa: castig un premiu, sa citesc 3 articole de pe alte 3 site-uri, sa intru in comunitatea site-ului respectiv, sa dau like si share, sa mai citesc alte articole de pe site (!Atentie: difera de recomandarile de la inceput!), sa cumpar niste produse, sa ma abonez prin RSS si/sau email, sa mai intru odata in comunitatea de pe Facebook a site-ului, sa vad niste reclame si la final sa citesc vreo 15 articole din reteaua din care face parte site-ul.
Cine naiba are timp sa faca asta?
Eh. Problema cea mai mare isi face simtita prezenta in momentul in care te plangi de lucrurile astea. Solutia tuturor este sa folosesti AdBlock! Un cuvant care ar trebui sa starneasca cosmaruri oamenilor de marketing online sau celor care traiesc din reclame, dar pe care il auzi chiar din gura lor ca posibila solutie pentru acest amalgam reclame.
Im pare rau, dar eu sunt singurul care vede ironia acestui sfat?
Si ca sa nu fiu cel far' de pacat care arunca primul piatra, trebuie sa recunosc ca fix aceasta basculanta de reclame ma face sa evit in a da click constient pe orice link al unui ziar online romanesc. Si aici nu glumesc si nici nu o fac din ambitie. Pur si simplu ma enervez cand trebuie sa scormonesc dupa content - motiv pentru care prefer sa imi caut informatia din articolul respectiv pe un site din afara.
Se mai intampla sa fiu pacalit cu stiri locale, dar dupa primele secunde pe site imi zic ca este mai bine sa mor in bezna decat sa ma enervez. Lucru care ma face sa ma intreb urmatorul lucru: daca aia care iti vad reclamele nu vor sa iti mai intre pe site, iar alora care iti intra nu poti sa le vinzi nimic ca deh AdBlock ... tu din ce o sa o traiesti?
Nu ma acuzati ca trambitez moartea presei online! Intreb si eu ca pur consumator de content.
Ghiceste publicatia quality: Overlay pe tot ecranul care ascunde un pop up de abonare pe email. Inchizi totul si esti intampinat de o reclama video ce porneste singura cu tot cu sunet. Inca 3-4 click-uri sa inchizi toate prostiile si apoi vrei sa te pui pe citit articolul.
Scrolezi 2 ecrane ca sa vezi titlul, poza de inceput si apoi recomandari de articole asemanatoare - because fuck logic. In al 3-lea ecran gasesti in sfarsit textul cautat: vreo 10 ecrane de text aproape neformatat pe care nu poti sa il citesti cu usurinta.
Bonus: prima jumatate din articol este toata bold-uita fara un motiv anume.
Ar mai trebui sa mai adaug ca dupa ce termin de citit articolul, sunt invitat sa: castig un premiu, sa citesc 3 articole de pe alte 3 site-uri, sa intru in comunitatea site-ului respectiv, sa dau like si share, sa mai citesc alte articole de pe site (!Atentie: difera de recomandarile de la inceput!), sa cumpar niste produse, sa ma abonez prin RSS si/sau email, sa mai intru odata in comunitatea de pe Facebook a site-ului, sa vad niste reclame si la final sa citesc vreo 15 articole din reteaua din care face parte site-ul.
Cine naiba are timp sa faca asta?
Eh. Problema cea mai mare isi face simtita prezenta in momentul in care te plangi de lucrurile astea. Solutia tuturor este sa folosesti AdBlock! Un cuvant care ar trebui sa starneasca cosmaruri oamenilor de marketing online sau celor care traiesc din reclame, dar pe care il auzi chiar din gura lor ca posibila solutie pentru acest amalgam reclame.
Im pare rau, dar eu sunt singurul care vede ironia acestui sfat?
Si ca sa nu fiu cel far' de pacat care arunca primul piatra, trebuie sa recunosc ca fix aceasta basculanta de reclame ma face sa evit in a da click constient pe orice link al unui ziar online romanesc. Si aici nu glumesc si nici nu o fac din ambitie. Pur si simplu ma enervez cand trebuie sa scormonesc dupa content - motiv pentru care prefer sa imi caut informatia din articolul respectiv pe un site din afara.
Se mai intampla sa fiu pacalit cu stiri locale, dar dupa primele secunde pe site imi zic ca este mai bine sa mor in bezna decat sa ma enervez. Lucru care ma face sa ma intreb urmatorul lucru: daca aia care iti vad reclamele nu vor sa iti mai intre pe site, iar alora care iti intra nu poti sa le vinzi nimic ca deh AdBlock ... tu din ce o sa o traiesti?
Nu ma acuzati ca trambitez moartea presei online! Intreb si eu ca pur consumator de content.
Si eu folosesc adblock si schimb canalul la tv cand sunt reclame. Sunt un om oribil :)
RăspundețiȘtergereSi presupun ca te-ai obisnuit sa consumi lucruri fara sa platesti :)
RăspundețiȘtergereDiscutie prea lunga. Apreciez insa articolul. :)
RăspundețiȘtergereOk.. Multumesc :)
RăspundețiȘtergereAlternativa e ca publicatia quality sa treaca pe un model bazat pe subscription in loc de unul bazat pe ad revenue.
RăspundețiȘtergerePana nu are loc o revolutie in advertising-ul online, AdBlock-ul si utilizatorii lui nu vor disparea.
Pune un roman sa plateasca pentru content si abia atunci o sa vezi drama si blesteme :)
RăspundețiȘtergereDin cate stiu, GSP are content pentru care trebuie sa platesti. Se numeste Gazeta Digitala sau ceva similar. Desigur, functioneaza in paralel cu varianta gratis si plina de ad-uri. Totusi, au chestia asta de cel putin un an si inca nu i-au taiat picioarele.
RăspundețiȘtergeretest http://www.loto49.ro
RăspundețiȘtergere