Treceți la conținutul principal

La Burger Van-ul laudat nu te duce cand iti e foame

La concluzia aceasta am ajuns aseara dupa ce am experimentat cel mai hipsteresc mod de a infuleca niste fast food: de la food truck frate! Stiu ca am pierdut startul acestei revelatii culinaro-sociale, dar scuza mea este ca apreciez intreaga ironie care insoteste primul food truck bucurestean.

Despre ce ironie e vorba? Conceptual totul este perfect: te-a lovit foamea si te duci la primul food truck pe care il vezi ca sa ii intorci rapid croseul cu ceva bun si cinstit. Nu e o chestie pe care sa o gandesti si sa o pregatesti din timp. Eh. Ca la hipsteri la nimeni. 

Oamenii isi petrec seara de vineri unde Burger Van-ul anunta ca o sa fie. Practic s-a pervertit experienta aia ad hoc si s-a inlocuit cu un concept de retaurant oarecum mobil. Ai fix aceleasi flow de gandire ca atunci cand te duci la un restaurant (mai pe seara o sa imi fie foame - imi place mancarea lor - hai sa mergem la restaurantul x), dar fara beneficiile asociate (sa mananci stand jos - caldura - sa stropesti asteptarea cu un aperitiv - toaleta etc). Hipsteresc, nu? 

Cu voie sau fara voie, aseara am experimentat pe Baricade cult-ul burgerului facut cu pasiune in food truck. Sincer va zic ca nu am fost impresionat, mai de graba as putea spune ca am fost dezamagit. Seara a inceput pe la ora 6 cu imposibilitatea de gasi o masa intr-un loc care in general e pustiu la ora aia. Am udat victoria cu niste bere si mi-am facut curaj sa infrunt frigul de afara pentru a cere un burger. 

Procesul de comanda a mers foarte repede, dar mi s-a zis ca dureaza cel putin 25 de minute sa primesc cei 3 burgeri doriti. Meh, dar nici nu ma asteptam sa se intample instantaneu. Macar nu asteptam in frig ca ceilalati 20-30 de infometati de dinainte mea. O gasca de zombie tacuti care priveau captivati spre Buger Van in speranta ca la un momentdat o sa li se strige numarul. 

25 de minute s-au facut peste 10 minute care ulterior s-au apropiat de 45 - cam mult pentru 3 burgeri, daca e sa ma intrebi pe mine. Totusi, toatea acestea ar trebui sa paleasca in momentul in care te indopi cu bucata aia de ambrozie intre doua chifle. Nope. Hamburgerii au fost socant de mici si de uratei, iar PBJ-ul meu chiar a avut carnea carbonizata pe o parte. Nu e neaparat experienta pe care mi-o doream dupa 45 de minute de asteptare. 

PBJ-ul de aseara nu arata asa, dar asta e oarecum firesc. De ce astia micii n-ar abuza si ei de talentul un food photographer?

Pot sa iert multe unui hamburger, dar carnea arsa nu este unul dintre acele lucruri. Nu este o greseala pe care nu o observi. Nu se poate intampla fara ca acolo undeva in mintea ta sa sa se faca urmatorul click: da-o dracu de misiune culinara cu care ne laudam, da-l dracu de client, o sa il manance si asa. 

Facand abastractie de carne, gustul n-a fost rau. In niciun caz cel mai bun burger pe care l-am mancat vreodata, nici macar top 10, dar a fost cinstit. Si el si Frenchie-ul din care am gustat aveau elemente interesante. Problema e ca pot sa folosesc aproape aceasi descriere pentru hamburgerii de la McDonald’s - burgeri care vin in 2 minute si sunt de doua ori mai ieftini. 

Cartofii mi-au placut foarte mult la gust, dar vin separati daca e sa existe in meniu. Overall un hamburger si o portie de cartofi prajiti iti vor scoate 19-20 de lei din buzunar. Nu pare mult, dar ca pentru inca 5 lei in plus poti sa stai jos si sa iti astepti burgerul la caldura intr-un restaurant. Bonus, e si mai mare si mai vine si o salatica pe langa. Dar e aia o experienta pe care poti sa o pui pe Instagram cu #hashtag? 

Burger Van este o experienta si din pacate succesul le face rau. Ieri de exemplu au avut 100+ comenzi intre ora 14 si 20:30 - spike-urile fiind in jurul orei la care au deschis si pe la ora 19-20. Cand ai atat de multe comenzi (am vazut un baiat care a comandat 9 burgeri) in 2 oameni + 1 la casa, iti este greu sa pastrezi standardul de calitate cu care te bati in piept. Este aproape imposibil sa incropesti ceva ce merita instagramuit, iar asta se vede usor daca e sa  cauti pe Facebook #burgervanbucuresti sau #burgervan.

But hipsters will be hipsters...

ps - abia astept sa citesc si parerea unui profesionist

Comentarii

  1. Daca tutunul il cumperi din ungaria, nu ar fi corect sa calculezi pachetele de tigari la pretul de acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce hater. absolut incredibil. cel mai prost review pe care l-am citit vreodata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur pentru aprecierea asta. Cel mai mult urăsc în viață să fiu mediocru. Superlativul e tot timpul de preferat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…