Treceți la conținutul principal

Cred că îmi anulez abonamentul la Netflix

Star Trek in catalogul Netflix din Romania

Și nu o să fac asta din motivele lamentate de toată lumea acum 3-4 luni: nu are subtitrări și sunt prea puține seriale. Eu o să îmi anulez abonamentul pentru ca în martie l-am deschis o singură dată și atunci m-am uitat de plictiseală vreo 30 de minute la două chestii. Da, nu știu exact ce fac cu viața mea de nu mă uit masiv la seriale/filme.

În schimb, pot să îi ajut pe cei care se plângeau de catalogul limitat prezent în România. Pe desktop/laptop cu Windows ai Smartflix - un mic progrămel care îi oferă contului tău access la toate filmele și serialele pe care Netflix le are - indiferent de regiune. Tot! Singura condiție e că trebuie să ai un cont valid. Bogdaproste.

Pe televizor am rezolvat problema cu sfânta piesă de mobilier numită Xbox. Băgat niște DNS-uri dubioase free care simulează că m-aș afla prin US. Încă mai merg, da. De ce am zis dubioase? Pentru că întotdeauna e un risc cu DNS-urile astea gratuite, dar nu mă interesează că n-au ce să fure din traficul pe care îl face Xbox-ul.

Pe tableta nu m-am chinuit să găsesc o soluție free, dar știu că am citit cândva pe Reddit să mă feresc de Hola pentru îți vinde traficul - adică pune la dispoziție IP-ul tău unor dubioși care fac măgării pe net. Așa că las și eu recomandarea asta aici pentru cei care au urechi să asculte.

Ce nu pare să aibe rezolvare este Chromecast-ul, dar și aici exista niște giumbușlucuri pe care poți să le faci cu niște VPN-uri plătite. Nu m-a preocupat subiectul.

Știu că or să fie voci care vor spune că n-ar trebui să te folosești de zona asta gri pentru a avea acces la întregul catalog, dar ei doar hateresc. Avem alte discriminări mai importante de rezolvat înainte să ne apucăm cea făcută de Netflix.

Oricum, cu toate aceste mii de filme și sute de seriale eu tot n-am reușit să mă uit mai mult de 30 de minute în martie. Chiar sunt curios, voi cum v-ați înțeles cu Netflix-ul până acum?

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…