Overwatch - jocul noii generații de gameri
Sunt ferm convins că sunt oameni care vor contra afirmația din titlu, da' cu League of Legends ce facem?, dar Overwatch reprezintă pentru mine primul joc gândit special pentru generația asta nouă de gameri. Generația asta pe care nu o mai dai gata cu o grafică frumoasă, o poveste bună și un gameplay excelent.
Nu! Copiii ăștia noi sunt mai impresionați de meme-uri, cosplay și complexitate personajelor din joc în care oarecum se regăsesc. Mă tot uit la tot ce s-a întâmplat de la lansarea Overwatch de acum 2 săptămâni și mă minunez de cât conținut pe lângă joc a produs Blizzard: un turneu, 3 scurt metraje și figurine de 5 metri.
E drept că au și vândut 7+ milioane de exemplare, dar mai impresionantă e reacția fanilor care s-au pus pe generat conținut. Deja există cel puțin o variantă de benzi desenate și parcă citisem ceva și de un board game. Ca să nu mai vorbesc de zeci de desene, tablouri și tentative de cosplay. Și nici n-au trecut mai bine două săptămâni.
Practic pentru această generație noua jocul în sine s-a transformat dintr-un obiect de entertainment într-un instrument creativ. Da, League of Legends și Team Fortress au fost primele care au făcut trecerea asta ulterior, dar Overwatch este primul joc de care știu care începe direct așa.
În rest, singurul lucru care s-a schimbat din review-ul pe care l-am avut după closed beta e că tot extra conținutul adăugat a început să justifice prețul de 230 de lei. Vorba aia "7 milioane de oameni nu pot să se înșele".
Închei cu o știre la cald - Facebook și Blizzard tocmai au anunțat un parteneriat prin care vor să aduca prin Facebook Live-uri jocurile în timeline-ul oamenilor. Poate să fie lovitura care va îngenunchea în sfârșit bătrânul Twitch. E de urmărit exact ce se va întâmpla când vor da drumul în curând™.
Comentarii
Trimiteți un comentariu