Treceți la conținutul principal

Bartender România - un reality show pentru pasionații de mixology

Flair Angel - Ecuador
Ecuador in the making
Săptămâna asta am dat o fugă pe la barul Flair Angel (Palatul Bragadiru de pe Calea Rahovei) pentru a afla puțin mai multe despre un curent ce începe să se facă remarcat din ce în ce mai des și prin barurile noastre cu pretenții: mixology. Adică abilitatea de a face un cocktail să fie special atât la gust cât și la aspect. Pretențios, nu?

Ajuns în bar, m-au întâmpinat cu o băutură inventată chiar de ei: Ecuador. Un gin tonic reinterpretat cu piure de mango și piper care și-a tot găsit drum către mine de vreo 3-4 ori în seara respectivă. Așa sunt eu, aprofundez experiența dacă găsesc ceva ce îmi place.

După cele 4 pahare, recunosc acum că au fost patru, m-am simțit aventuros și am zis să îi provoc cu un mix care să se potrivească gusturilor mele de moment. Le-am zis că aș vrea ceva puțin mai amărui cu un aftertaste de citrice și am primit imediat ceea ce mi-am dorit într-un cocktail despre care am aflat ulterior că este semnătura tipului care mi l-a făcut. Coincidență sau nu, trebuie să recunosc că e o artă asta.

Flair Angel
Flair Angel este un loc micuț, ferit de zgomotul Centrului Vechi, dar cu o atmosferă incredibilă.

Odată spartă gheața i-am întrebat despre proiectul lor pe care îl fac în colaborare cu Pepsi, acest reality show online numit Bartender România.

Am aflat că este un spectacol de tip reality show în care au plecat prin țară pentru a îi cunoaște și a îi provoca pe cei mai buni barmani la o competiție de mixologie. Căutarea e deja surprinsă în 4 episoade foarte bine filmate pentru un proiect doar online, iar competiția ce a și avut loc vara asta urmează să fie difuzată în alte două episoade.

At Flair Angel

Episoadele online se găsesc pe vimeo.com, iar mai multe informații despre show pe bartenderromania.ro. Eu m-am uitat la vreo două deja și mi-a plăcut ceea ce am văzut, chiar dacă e despre o lume cu care nu sunt extrem de familiar.

Seara am încheiat-o cu gândul că vreau să revin cât de curând la micuțul bar de la Palatul Bragadiru pentru a mai încerca ceva nou. Martor al dezbaterilor înfocate de după e șoferul de Uber care a primit astfel și un crash course în mixologie. Dacă ajungeți p-acolo, recomand să începeți cu un Ecuador. E fix ce trebuie.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…