Treceți la conținutul principal

Două vorbe despre Biz Social Media Summer Camp 2017


Mă chinui la articolul ăsta de câteva ore și nu exagerez când zic asta. Am scris ceva, apoi am șters, am făcut asta de vreo două-trei ori doar pentru că mi se părea că nu este suficient de echilibrat.

Ba eram prea critic, ba o dădeam în extrema cealaltă care în general nu prea place Internetului. Am renunțat să îmi mai bat capul și până la urmă o să o fac, cum zicea și Bill O'reilly, well do it live. 

În primul rând suspectez că toate dificultățile astea vin de la poza tâmpă de mai sus care strică cam orice urmă de concentrare. Dar ce să fac acum dacă n-am una mai relevantă?

Apoi aș vrea să continui spunând că ediția asta mi s-a părut că a crescut sau mai bine spus s-a dus mai mult spre specialiști. Poate zic prostii că e doar a 3-a la care particip, dar cu sentimentul ăsta am plecat duminică pe la prânz de la Pârâul Rece.

Trecând peste conferințe, activări și petreceri - cel mai mult am apreciat la ediția asta că toată lumea a pus umărul la treabă în a rezolva probleme. Nu la modul "Am nevoie de doi băieți care știu engleză pentru a căra canapeaua asta" ci în sensul de "Avem mai multe probleme cu industria asta, hai să vedem cum le putem rezolva".

Pentru că problemele în general se rezolvă și chiar dacă durează mai mult până se întâmplă asta, cineva mai devreme sau mai târziu îi va da de cap, iar la #bizsmscamp sunt oameni care vor să facă asta atât pentru problemele lor cât și a altora. Și știu că sună pueril, dar e mare lucru asta.

Ziceam sâmbătă că cea mai mare problemă a industriei ăsteia - nu mă puneți să zic exact despre ce industrie vorbesc că e un borș de marketing, digital și comunicare - sunt acei indivizi care au impresia că nu mai au nimic nou de învățat.  Că tot ce fac este genial și ocazionalele gherle sunt atribuite altor factori care nu depind de el. O mentalitate greu de schimbat și care nu vrea să rezolve probleme pentru că nu are probleme.

Eh. La camp n-au venit astfel de oameni și având în vedere că ediția din vara asta a umplut 3 hoteluri, eu cred că e un semn bun pentru ce ne putem aștepta în viitorul apropriat. E criptic ceea ce zic pentru cineva care nu s-a confruntat direct cu problemele astea, dar nici nu trebuie să ne batem prea mult capul că e de bine.

Ediția a 14-a se va întâmpla cândva în noiembrie decembrie (7-10). #casăștiți

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…