Treceți la conținutul principal

Burgerii Maestro de la McDonald’s: chiflele interzise de care dacii se fereau în zilele de post

Burgerii Maestro de la McDonald’s: Epic Beef

Am văzut la Radu și la Alex că au fost lansați acum 12 zile, dar până vinerea trecută n-am avut ocazia să apuc să împușc unul. Trebuie să recunosc că mi-a fost și frică când am văzut vehemența din comentariile lui Radu unde oamenii scriau și stropeau cu aghiazmă peste umărul stâng despre cât de rău e diavolul McDonald's și cât de urât arată ultimele lui progenituri.

Dar cum vineri seara eram puțin mai relaxat și mai euforic, mi-am zis că e momentul să văd despre ce e vorba cu acești burgeri de palmares: Epic Beef și Glorious Chicken. Primul este în imaginea de mai sus, al doilea urmează în poza de mai jos.

Burgerii Maestro de la McDonald’s: Glorious Chicken


Ca să fiu sincer, nu m-ar deranja să ma închin mai des la necuratu' dacă toți burgerii lor ar fi ca cei din imaginile astea. Suficienți de chipeși încât să strângă cam același număr de like-uri pe Instagram ca cei cu pedigree de foodtruck, destul de scumpi încât să văd analize tip first impressions de la oameni ce n-au apucat încă să îi guste.

Adevărul e ca cel puțin pe zona de pricing au ridicat ștacheta. 18 lei burgerul/ 24 de lei meniul e în zona premium a McDonald's-ului. Aproape la același preț ca la un foodtruck mai la început de drum, dar în continuare departe de orice înseamnă burger bar cu valențe de cei mai buni burgeri din oraș.

Mixul de ingrediente mi se pare unul destul de inspirat: chiflă cu susan și mac, vită/pui, 2x felie bacon, brânză cheddar, 2-3 x rondea de ceapă roșie, salată + sos de muștar, ketchup și ceva pe nume butter drizzle, iar cel de pui are în plus și sosul McChicken. Nu sunt cine știe ce fiță hipstărească, dar sunt o combinație destul de reușită.

Secțiune Burgerii Maestro de la McDonald’s

Nu sunt multe lucruri de reproșat având în vedere că sunt niște burgers cinstiți și relativ suculenți, doar că dacă aș avea de ales aș merge pe cel de vită. #atât

Puiul ăla niciodată nu prea a avut vreun rost în burgeri și mă întristează tentativele astea repetate de a face din burgerul de pui un produs popular. Nu merge nene. E prea uscat, orice i-ai face. De exemplu, la Glorious Chicken mi s-a părut că am mestecat la chiflă de m-am plictisit, deși se vede destul de clar în poza de mai sus că raportul chiflă ingrediente cam același.

De fapt ăsta e călcâiul lor al lui Ahile - chifla - care pe mine nu prea mă încântă nici ca dimensiune și nici ca gust. Este, și zic asta cu vizibil regret pentru că restul e de un lejer 7.5/10 vs orice alt burger vreți voi în zona până în 30 de lei, cam banală. Mi-ar fi plăcut să văd și aici o tentativă de upgrade la clasa maestro.

În același timp apreciez că am putut să îl mănânc lejer cu o singură mână, că nu m-am mozolit tot în barbă și că mi-a ținut de foame până bine de tot a doua zi - lucru surprinzător pentru metabolismul meu.

Oricum, dacă nu iei foc imediat ce intri într-un lanț din ăsta internațional de fast-food, ai timp până pe 24 mai să testezi cele scrise în această însemnare. Eu mai aștept 2-3 zile să se uite ce am scris aici și apoi testez să văd câte like-uri obțin pe Instagram pozele de mai sus cu niște tag-uri #gourmet

Comentarii

  1. Eu aștept ziua când Kaufland va vinde și burgeri la toneta unde de obicei au mici, ceafa și ciolan.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Schimbare

Precum anotimpul rece care surprinde în fiecare an autoritățile, așa ne surprind și pe noi de aproape fiecare dată rezultatele alegerilor. Și motivele sunt variate, dar nu m-aș feri să fiu primul care arată cu degetul spre social media.
Spre bulă!
Nici măcar nu e vreo manipulare voită, dar cu toate astea se întâmplă nevoia asta continuă a acționarilor de a crește de la semestru la semestru. Iar ecuația e simplă pentru rețele sociale: timp și internet points primesc lucrurile care îți plac așa că e oarecum logic să îți arătăm cu precădere lucrurile astea. Iar altceva nici nu știm ce să îți arătăm! între noi fie vorba.
Cum s-ar zice în Vaslui, e de fapt vina ta ca victimă.
Dar acum între noi fie vorba, e suficient să te uiți puțin prin jur pentru a realiza că majoritatea oamenilor n-ar primi like-ul tău pe Internet.
Dacă îți taie calea pe stradă și nu semnalizează, cu cine crezi că va vota?
Sau ăla care apasă cu sete butonul de închidere a ușilor imediat ce urcă în lift, ăla crezi că iese…

Reminder de weekend: se iese la vot

- Aoleu, e duminica asta?
- Da.
- Păi deja mi-am plănuit o ieșire din oraș având în vedere vremea frumoasă...
- Nu e nicio problemă. Poți vota oriunde în țară. Găsește o scoală și probabil acolo e o secție de votare.
- De fapt ieșirea e un city break în afară.
- Pentru românii din afara țării perioada de votare e de 3 zile, de vineri până duminică. Ia dă un clic aici: https://votdiaspora.ro/.
N-am fost niciodată prea ancorat în politică, dar nu țin minte vreodată să fii văzut o campanie electorală mai diluată ca până acum. O campanie în care nu s-a întâmplat nimic prin media, nici măcar o dezbatere cu candidații mai de doamne ajută. Tentativa aia de discuție cu cei care au jumătate de procent prin sondaje nu se pune.

E ok, țin postul ăsta pe pozitiv chiar dacă toți candidații pare că și-au comandat strategia de campanie de pe aliexpress: unora încă nu le-a venit pachetul, iar alții au comandat ceva ce avea poza și descrierea cu caracter fantezist.

În schimb, cel mai mârlan lucru e cu…