Treceți la conținutul principal

La naiba Electronic Arts, o sa ma faci sa imi fie rusine...

Relatia mea cu EA si seria Battlefield poate sa fie descrisa cel mai bine prin  expresia M-ai pacalit odata sa-ti fie rusine, m-ai pacalit de 2 ori sa-mi fie rusine!. Aventura a inceput prin 2004 cu Battlefield Vietnam, a continuat cu succes in 2010 cu Bad Company 2 si era sa se termine in 2011 cu Battlefield 3,  dar a continuat pana in 2013 cu Battlefield 4 sub semnul unei relatii abuzive. Atunci am zis stop si am evitat cu succes avansurile facute de Battlefield Hardline.

Mi-am zis ca sunt liber. Ca am scapat de sub semnul contului premium care valoreaza cat achizitia initiala a jocului, de toate dlc-urile pe bani, de toate bug-urile si problemele serioase care iti strica experienta de joc sau temutul Netcode.

Dar lucrurile par sa se schimbe...



Stiu ca arata ca un Battlefield 3-4 mai uratel, mai simplu, mai putin exploziv ... dar e Star Wars nene!

Dileme, dileme. Stiu ca o sa fie o lansare dezastru si ca o sa fie un joc pe jumatate terminat in primele x luni, dar cumva parca as inchide ochii si m-as lasa pacalit de EA iar! Must resist going to the dark side!

Comentarii

  1. Shit up and take my Imperial Credits

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fim puternici. Nu face precomanda!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mai este și Mass Effect:Andromeda. Dar nu, never again EA, never again !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta cu EA-ul e ca lasatul de fumat. Oare te lasi cu adevarat sau doar pana la prima precomanda? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, o să ajungă să facă parte din minciunile alea clasice, "de mâine mă las de fumat", "dezbracă-te că nu-ți fac nimic" și "nu mai cumpăr jocuri de la EA".

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…