Filozofie de viață: alege cu portofelul
Dacă ai boicotat un brand și nu te-ai lăudat cu asta pe social media, oare chiar ai boicotat brandul respectiv?
Pentru că de fapt la asta se reduce vote with your wallet: cu banii tăi poți să răsplătești sau să pedepsești brand-urile care sunt și au fost ok sau nu în stare de urgență/alertă. În plus, eu personal aș merge puțin mai departe și aș extinde asta și la baruri/terase/restaurante/servicii tip share economy.
A fost nu știu ce terasă din Herăstrău care a făcut party în prima noapte după relaxare și și-a băgat picioarele în efortul meu al familiei mele de a sta cuminței acasă? Nici o problemă, nici nu voi mai călca pe acolo vreodată. La fel și cu terasele din Vama Veche ce n-au putut să și-o țină în pantaloni weekend-ul trecut. Bun. Punem pe lista de boicot.
Listă ce ar trebui să trăiască, să crească, să scadă, să evolueze. Pentru că nu e nimic personal în a merge pe căi diferite și de asta nici nu văd de ce aș face prea mare circ pe subiect. Este ok să nu ne potrivim, la fel cum e super ok să avem o chimie nebună. Iar cum suntem azi poate varia de la cer la pământ cum o să fim peste 2 luni, important e să existe o claritate de ce cineva este sau nu pe lista boicotului.
HORECA știe de lista asta, dar până acum își luau palme doar pentru calitatea serviciilor și produselor oferite. De ieri-azi cred că le putem da și pentru cum gestionează balanța "avem nevoie de bani" - "respectăm regulile pentru binele oaspeților noștri". Nici nu te poți plânge după dacă alegi să mergi la ăla despre care se știe că fură constant la cântar.
Boicot, boicot, dar să nu o dăm în ipocrizie.
Comentarii
Trimiteți un comentariu