Treceți la conținutul principal

Stufstock 2005 - manifeste

Eh pe grupul y! E.M.I.L s`a iscat o mica manifestatie impotriva stufftockului …

OK. S-a ajuns la Stufstock 3. Toata lumea fericita,
iar “salvam” Vama. Dar cum?

1. Pentru a contracara poluarea sonora se face cel mai
mare festival din zona, care aduna mai multi decibeli
decat a auzit petecul ala de pamant de la extinctia
dinozaurilor incoace.

2. In spiritul cauzei nobile de a pastra Vama curata
ca o fecioara tocilara se vor aduna cei mai mari munti
de hartii, pahare de plastic, tampoane, prezervative,
capace de veceu, pishat organizat in forme neregulate
cu aria de aproximativ 1 metru patrat pe fiecare petec
de nisip. Am exclus din lista boraturile (cca 5
tone/festival, care adauga un plus de romantism
rasaritului soarelui), pentru a nu scarbi cititorii
mai sensibili. Shit, nici de data asta n-am reusit.

3. Pentru a combate flagelul cocalarilor, se va aduna
cea mai mare masa de manelisti, a caror singura
ocupatie va fi luarea peste picior a punkerilor,
deatherilor, metalistilor etc., precum si a trupelor
care canta (din primul rand al auditoriului).

4. Pentru a sublinia caracterul non-profit al acestui
event, se va face PR de milioane de euro marcilor
Catavencu, Cotidianul, Super Bebe, B24FUN, Radio
Guerilla, Aventuri la Pescuit etc.

5. Cu scopul promovarii libertatii de exprimare,
organizatorii festivalului vor impune localnicilor din
Vama Veche SINGURUL stil arhitectonic pe care il vor
putea folosi pentru constructii de acum incolo.

Good job, keep on keepin’ on, dudez. Mircea Toma,
gimme five, you da man.

Andrei Stoicescu.

oarecum nefiind d`acord cu tot ce s`a scris acolo … am ales si eu sa raspund … oarecum neinspirat … dar cu toate astea sper ca am reusit sa clarific situatia ca .. viata la fel ca si stuffstockul nu este nici alba nici neagra … nici macar gri nu este … e o intreaga paleta de culori .. de preferinte de ideei de trairi .. de stil de viata .. de distractie … de amintiri … de glume .. intamplari … momente memorabile … sau ce ati mai vrea voi sa ziceti .
Acesta e raspunsul mai mult sau mai putin inspirat
niste cuvinte ... strategii de marketing +++ nevoia unui astfel de festival la mare …

Chiar nu vad de ce criticati stuffstockul .. nu vad nici un paradox intre incercarea de a salva vama veche si acest festival … problema majora pe care o aveti voi porneste de la faptul ca acest festival e populat … ideea e admirabila , organizatorii merita pr-ul ala ( nu stiu altii cum sunt dar deja am o oarecare imunitate la chestii de genul asta … nici nu le mai vad/ aud/ retin ) si uite asa vama e salvata inca un an … cum ? turism … cat despre localnici ce pot spune … isi scot si ei banii sa treaca si ei iarna cu bine . Este un mecanism in miscare continua care momentan functioneaza? Libertate .. hahahhaha cuvant care ar trebui sa aiba greutate … dar totul e relativ . Nu vreau sa va stric impresia de libertate … dar din punct de vedere al pug-ului ( plan urbanistic general ) esti destul de limitat la cam ce ai voie sa construiesti. Cat despre vama curata / murdara dupa stuffstock .. e adevarat … dar totusi se curata tocmai din cauza festivalului asta .. E usor sa arati cu degetul si sa acuzi in stanga si in dreapta fara sa faci nimic … vrei sa scapi vama de cocalari ? NU MAI VENI … ca sa nu te fac ipocrit pe fata .. din cauza dorintei de libertate in exprimare … dar cu toate astea daca esti mai manelist si cocalar repede esti catalogat cocalar … ehh vezi ce usor e sa arati cu degetul crezand ca tu esti specimenu ala bun din lumea asta ?
Si as mai scrie dar m`a izbit o lene teribila …

Din punctul meu de vedere ai dreptul sa comentezi cand o sa te vad facand munca de voluntariat … adica cand faci efectiv ceva … nu doar teoretizezi pe nush ce news letter

Astept injuraturile si alte comentarii la www.nihasa.xhost.ro

O zi buna , imi pare rau ca sunt cinic , arognat si ingamfat … dar poate am un pic de dreptate in ce aberez.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…