Treceți la conținutul principal

Cuplu anului

Ziceam eu pe aici de poza anului - dar intre timp din poza anului s`a transformat in nunta anului

Eleva Monica se marita cu Columbeanu si cu 60 milioane $

Cunoscutul om de afaceri Irinel Columbeanu, in varsta de 47 de ani, a cerut-o de nevasta pe actuala sa iubita, Monica Gabor, eleva in clasa a XII-a, fosta miss Bacau si proaspata posesoare a unui BMW. Cei doi s-au afisat impreuna pentru prima data in vara anului trecut, la Festivalul Callatis.

De atunci, afaceristul a „ingropat-o" in cadouri pe proaspata sa iubita: a plimbat-o in strainatate, prin locuri exotice, a luat-o cu el la nunta lui Mutu, i-a daruit o pereche de silicoane care l-au lasat fara grai si pe Steven Seagal, pe scena festivalului de moda Bucharest Fashion Week.

Aici, eleva-manechin a fost selectionata in prezentarea fiecarei case de moda. Pentru noii sani ai prietenei sale, Irinel Columbeanu a platit <!-- D(["mb","4.000 de euro. In plus, bacauanca este si protagonista calendarului \n care va insoti o editie a revistei „Autoshow". Sub privirile \n atente ale afaceristului, Monica s-a pozat alaturi de masini de lux \n – Rolls Royce, Jaguar –, purtand creatii Cavalli si Ingrid Vlasov. \n Irinel Columbeanu a intrat in atentia opiniei publice atat datorita \n averii imense (circa 60 de milioane de dolari), cat si datorita \n relatiilor sale cu fete foarte tinere, in special \n modele.

\n \n \n \n
\n \n \n \n \n \n
\n

\n

\n

\n


El a fost cel care le-a \n ajutat in cariera pe Romanita Iovan si pe Ana Lesko. Acesteia din \n urma i-a facut cadou de despartire o vila impunatoare. (",1] ); //-->4.000 de euro. In plus, bacauanca este si protagonista calendarului care va insoti o editie a revistei „Autoshow".

Sub privirile atente ale afaceristului, Monica s-a pozat alaturi de masini de lux – Rolls Royce, Jaguar –, purtand creatii Cavalli si Ingrid Vlasov. Irinel Columbeanu a intrat in atentia opiniei publice atat datorita averii imense (circa 60 de milioane de dolari), cat si datorita relatiilor sale cu fete foarte tinere, in special modele.
<!-- D(["mb","A.B.) \n

\n

\n\n",0] ); D(["ce"]); //-->El a fost cel care le-a ajutat in cariera pe Romanita Iovan si pe Ana Lesko. Acesteia din urma i-a facut cadou de despartire o vila impunatoare. (A.B.)

V`am zis ca asa vreau si eu sa ajung la varsta lui ? Cu o prospatura din asta la brat? Nu ? Eh ei bine asa vreau - Asa ca de ziua mea la xx ani stiti ce aveti de "cumparat" ah ca tot veni vorba de ziua mea .... ce mi`ati luat pentru maine ?

Comentarii

  1. ti-as fi luat niste bani din portofel, dar nu stiu unde stai :))
    revenind la nunta/poza anului... ea zicea ca nu-l ia pe virileanu pentru bani ci pentru ca-l iubeste. Prin prezenta s-a demonstrat ca femeile sunt niste fiinte care sunt pline de iubire si afectiune si nu sunt interesate de partea materiala.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) pai si ce ? nu sunt asa toate?

    toate cauta iubire si afectiune ...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu iti luam nimic ma anu asta suntem faliti :P sau poate-ti luam ceva la misto :D

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani! sa fii iubit :* muah:*
    iti doresc sa prinzi 60 de ani cu milioane de coco in cont si un penis erect ca sa te poti bucura de ei

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti invidiosi, asta e probema... hahaha

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…