Treceți la conținutul principal

Night life prin Bucuresti

In ultimul timp mi`am propus un quest maret : sa trec prin cat mai multe cafenele , baruri , cluburi si puburi prin care n`am mai fost niciodata . Asa ca aseara am fost prin " Bellini " restaurant - club - bar pe la Universitate . Sus era o muzica linistata care te imbina la a te relaxa si a comanda o delicatesa din bucataria italiana iar jos in club ... erau melodii mai de club . Evident ca am fost in club - ideea de a sta teapan intr`un scaun acompaniat de muzica linistata nu prea ma atragea - asa ca am optat pentru comoditatea unei canapele .. in compania unor acorduri de 50 cent ... eh nu tocmai pe gustul meu dar eram in da club . Destul de linistita atmosfera pentru un club - ma rog probabil ca era prea devreme pentru dezmat . Calitatea serviciilor a fost sa zicem oke - nu au excelat cu nimic - dar ce m`a frapat au fost preturile : o silva bruna 6 lei ? adica nene dublu ? oke am inteles e de fite ... dar totusi cum poate sa fie o diferenta doar de 3 lei intre o leffe bruna si o silva bruna ? - eu sunt fan bere bruna si pot spune ca diferenta la gust si calitate intre cele doua e destul de mare - dar mi`a placut ideea asta : hai sa dublam preturile la bauturile ieftine si pe alea scumpe le lasam la pretul normal . Relativ amuzant . Sambata seara am fost in Ok Caffe - undeva prin spate pe la Piata Unirii . Mie chiar mi`a placut - e facut cu stil si eleganta ... si chiar daca e un pic mai de fite pot spune ca e un loc care te va impresiona - vizual cel putin . Ce nu mi`a placut acolo au fost usile care se deschideau in ambele directii dar avea scrie pe ele fie push fie pull ... si mai ales chelnarita care nu prea se prindea la glumele noastre ... de fapt cred ca nu era obisnuita cu genul asta de " bagare in seama " - probabil era obisnuita cu fitele si falsa superioritate afisata de clientii obisnuiti . Ca preturi nu e tocmai cea mai ieftina cafenea din Bucuresti ... dar sa zicem ca merita - macar pentru modul in care arata in interior.
Cam asta a fost pe inceputul asta de saptamana .... sper sa vin in curand cu mai multe detalii despre alte locuri interesante ..

Comentarii

  1. Ok... o modalitate interesanta de a prezenta Bucurestiul. I will add it into my blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. haha. sus la bellini e un nenea in varsta care canta la pian, wuv him :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da' voi bombe nu frecventati?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm ba da .

    dar ma gandeam ca poate doriti sa mergeti undeva unde e frumos - ca oricum exista bombe la tot pasul ai de unde alege :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…