Treceți la conținutul principal

2005`s Games

PC Game of the Year

Civilization IV

PC Top 10 Games of the Year

1. Civilization IV
2.
Battlefield 2
3.
Call of Duty 2
4.
Grand Theft Auto: San Andreas
5. Age of Empires III
6. Guild Wars
7. F.E.A.R.
8. Freedom Force vs. the 3rd Reich
9. SWAT 4
10. Silent Hunter III

HM. World of Warcraft

PC First-Person Shooter
Call of Duty 2

PC Action/Adventure
Grand Theft Auto: San Andreas

PC RPG
Dungeon Siege 2

PC MMORPG
Guild Wars

PC RTS
Age of Empires III

PC Turn-Based Strategy
Civilization IV

PC Sports
Tiger Woods PGA Tour 06

PC Racing
Need for Speed Most Wanted

PC Adventure
Indigo Prophecy

PC Simulation
Silent Hunter III

PC Expansion
The Sims 2: Nightlife

PC Mod
Garry's Mod for Half-Life 2

PC Multiplayer
Battlefield 2

Best Graphics
Age of Empires III

Special Achievement in Art Direction
Psychonauts

The 5th Annual Lens Flare™ Award
Real-Time Dynamic Lighting

Best Sound
Call of Duty 2

Best Music
The Movies

Level of the Year
"Titan of the Emperor" from Warhammer 40,000: Dawn of War -- Winter Assault

Best Story
F.E.A.R.

Best Character
Kreia from KotOR II

Best Use of License
Ultimate Spider-Man

Most Underrated Game
LEGO Star Wars

Best Value
Guild Wars

Trends We Like
Experimentation in the FPS

Trends We Hate
Slow Year for Some Genres, Again
Continued Technical Baggage

Dumbest Controversy
"Hot Coffee" in GTA: San Andreas

The 4th Annual "When It's Done?" Award
S.T.A.L.K.E.R.

Green Banana Award
Star Wars: Galaxies

Biggest Disappointment
The Matrix Online

Coaster of the Year
Diplomacy

Comentarii

  1. Guild Wars e nominalizat la 2 sectiuni : Best MMORPG si Best Value . Plus ca e si pe locul 6 in Top Ten Best Games Of 2005

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…