Dacă ai boicotat un brand și nu te-ai lăudat cu asta pe social media, oare chiar ai boicotat brandul respectiv? Pentru că de fapt la asta se reduce vote with your wallet: cu banii tăi poți să răsplătești sau să pedepsești brand-urile care sunt și au fost ok sau nu în stare de urgență/alertă. În plus, eu personal aș merge puțin mai departe și aș extinde asta și la baruri/terase/restaurante/servicii tip share economy. A fost nu știu ce terasă din Herăstrău care a făcut party în prima noapte după relaxare și și-a băgat picioarele în efortul meu al familiei mele de a sta cuminței acasă? Nici o problemă, nici nu voi mai călca pe acolo vreodată. La fel și cu terasele din Vama Veche ce n-au putut să și-o țină în pantaloni weekend-ul trecut. Bun. Punem pe lista de boicot. Listă ce ar trebui să trăiască, să crească, să scadă, să evolueze. Pentru că nu e nimic personal în a merge pe căi diferite și de asta nici nu văd de ce aș face prea mare circ pe subiect. Este ok să nu ...
Poate ca e culmea zgarceniei, dar ar trebui sa ai un noroc fantastic ca sa-l poti da. Prietenii stiu de ce.
RăspundețiȘtergereCulmea prostiei: sa ai COSMOTE si sa nu stii sa iti activezi minutele"; "Culmea zgarceniei: sa ai COSMOTE sai sa dai BEEP"; "Culmea ironiei: sa ai COSMOTE si sa nu mearga reteaua"; "Culmea ghinionului: sa ai COSMOTE si sa nu ai cu cine sa vorbesti"
RăspundețiȘtergere