Treceți la conținutul principal

Twilight zone


Cafeneaua Artistilor un fel de pub ( care se va inchide in octombrie din cate am auzit eu ) pe la Budapesta care are cel mai neinspirat patron. Pub-ul e cu specific belgian .. frumos decorat de o artista de renume ( din cate am inteles eu ) are o anumita atmosfera. Excelent pana aici .. dar s`a gasit nenea patronu sa se creada si el artist ... asa ca acum deasupra barului este capodopera lui. Capodopera care e legatura de mult pierduta/uitata intre baba si mitraliera ...

Funny facts - preturi - Stella Artois 5 lei , Heineken 4 lei , Bergenbier 3.5 lei si Tuborg Gold 3 lei . De ce Bergenbier-ul e mai scump ca Tuborg-ul ? hmm ma depaseste asta .

Comentarii

  1. pana sa iau vacantza ma duceam aproape in fiecare zi acolo la bere...e si ieftina...si se merita

    RăspundețiȘtergere
  2. si de ce e stella mai scumpa ca heineken ?
    jeez. moron people.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine, tuborg mai ieftin ca bergenbier, aşa ar trebui sa fie peste tot, ca să scot si eu mai puţini bani din buzunar. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. oricum au o feteasca neagra la 6lei carafa(juma de litru)...super buna...din doua de alea te faci muci :))

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu frecventam destul de des locul respectiv ... poate chiar ne cunoastem :)

    RăspundețiȘtergere
  6. adik io stiu cum arati(cred)...da nu te-am avzut pe-acolo...si io mergeam mai des cum scapam de la liceu...pe la 2-3 asta cand nu chiuleam si la 10 eram acolo ;))...si pacat cu programu ala de luni..deschid f tarziu

    RăspundețiȘtergere
  7. Mon Jardin e un artist talentat, Nihasa.
    Numai pr0n si iepuri ai in capul ala si d'aia nu apreciezi opera omului!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu se potriveste cu atmosfera locului... si la o adica ... orice blogger e critic de orice :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…