Treceți la conținutul principal

Stop pe rosu!

Bai astia cu bloguri ... ma enervati .. sunteti multi ... si nu mai are omul subiect ca repede il vede pe alt blog . Tot am vrut sa scriu de south park si ultimul episod cu wordl of warcraft ( genial episod S10E08 ) dar am uitat ... m`am luat cu altele si am uitat ca sunt si eu om ... si deja vad ca e subiectul acoperit pe vreo 2-3 bloguri. Cam asa sta treaba si cu alte "mondenitati" din astea de care eventual intr`un sfarsit m`am izbit si eu ... phaaaaa ... sunt deja OLD si fumate. Si mai e problema ca ideea din spatele lor e cam similara cu a mea ... asa ca orice adaugare ar fi de prisos.

Oh well ... maine o sa scriu despre cat de bune sunt alea de la bamby ... pun pariu ca subiectul asta e inca virgin in blogosfera.. *buhaaha*

Comentarii

  1. Ca blogger, ma gandeam ca deja te-ai obisnuit cu asemenea lucruri...

    RăspundețiȘtergere
  2. treaba la mine e ca ma gandesc la un subiect si il abandonez zicand ca nu merita si apoi il vad pe alte bloguri.de asta ce mai zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. treaba e ca suntem multi prea mult. si mai multi care copiaza unul de la altul.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai mai vine omu'... dar mai si pleaca... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. asta nu inseamna ca si noi citim toate blogurile...filtram, filtram
    ps: in concluzie poti sa spui ce vrei, nu e un concurs pt exclusivitate aici

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am scris despre south park. :-"

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic ca merita sa scrii despre ceva doar daca ai ceva mai mult de zis decat "s-a intamplat intamplarea X". Daca ce zici e interesant, o sa fii citit si comentat chiar daca nu esti primul cu stirea (lucru care mi se pare oricum aproape imposibil, daca nu esti foarte aproape de sursa).

    bycatalin: daca altii te copiaza, e motiv de sarbatoare. "Immitation is the sincerest form of flattery" and all that.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…