Dacă ai boicotat un brand și nu te-ai lăudat cu asta pe social media, oare chiar ai boicotat brandul respectiv? Pentru că de fapt la asta se reduce vote with your wallet: cu banii tăi poți să răsplătești sau să pedepsești brand-urile care sunt și au fost ok sau nu în stare de urgență/alertă. În plus, eu personal aș merge puțin mai departe și aș extinde asta și la baruri/terase/restaurante/servicii tip share economy. A fost nu știu ce terasă din Herăstrău care a făcut party în prima noapte după relaxare și și-a băgat picioarele în efortul meu al familiei mele de a sta cuminței acasă? Nici o problemă, nici nu voi mai călca pe acolo vreodată. La fel și cu terasele din Vama Veche ce n-au putut să și-o țină în pantaloni weekend-ul trecut. Bun. Punem pe lista de boicot. Listă ce ar trebui să trăiască, să crească, să scadă, să evolueze. Pentru că nu e nimic personal în a merge pe căi diferite și de asta nici nu văd de ce aș face prea mare circ pe subiect. Este ok să nu ...
de-aia
RăspundețiȘtergere:))))))
RăspundețiȘtergereadevarata intrebare este:
"de ce da google drept raspuns blogul tau?"
:))))))
pentru ca detin raspunsul la toate intrebarile :)
RăspundețiȘtergerenot the (caugh, caugh) "great questions in life, now, heh ?"
RăspundețiȘtergeresau "numai pretzuri ...miiiiici !"
RăspundețiȘtergereThe Answer to Life, the Universe, and Everything
RăspundețiȘtergereimi si imaginez omul care a dat search-ul asta pe google ce seara grea a putut sa aiba =))))
RăspundețiȘtergere