Treceți la conținutul principal

Silent Disco

Aseara adica pe 18 noimbrie la White House – Cina Amsterdam am fost prezent la " Silent Disco "
Fenomenul Silent Disco propune un nou stil de petrecere, care castiga din ce in ce mai multa notorietate in Europa. Conceptul implica doi DJ si casti wireless pentru fiecare participant.
Cei doi DJ mixeaza simultan pe stiluri de muzica diferite, iar participantii pot selecta stilul preferat cu ajutorul castilor dotate, fiecare, cu doua canale separate.
-iqads.ro
Dar stiti ce e cu adevarat genial ? Pe poster scrie " e liniste de se aude iarba crescand si greierii cantand" ~ mai greu cu iarba crescand .... dar greierii ii auzeai. Normal ca organizatorii au vrut sa creeze acest efect ( pe vremea asta greierii cred ca se cearta cu furnicutele ) si pot spune ca le`a iesit foarte bine ... desi nu stiu cati oameni au sesizat jocul asta fara sa fie atentionati.

Un avantaj la genul asta de club sa ii zic asa .... poti sa dansezi cum vrei pentru ca toti or sa presupuna ca de fapt asculti cealalta frecventa. How cool is that?

Muzica a fost buna din punctul meu de vedere .... pentru ca am stat mai mult canalul cu alternativ in defavoarea celui cu muzica electronica (house trance chiar nu ma pricep).

Locul in care s`a desfasurat a fost unul inspirat pentru genul asta urban party (sper sa nu ma insel) si desi pe la 1 jumatate am fugit spre expriat sa ma intalnesc cu cineva... chiar mi s`a parut o petrecere reusita.

Dj`ii au fost la inaltime (desi unul tot insista sa ne spuna ca nu stie nici un cuvant in romana si mai dedica din cand in cand cate o melodie pentru mama sa ...*whatever*) ... efectiv pentru ca erau cocotati pe un semi podium *hehe* oamenii s`au simtit bine ... mai dansai cu inima cat un purice ca aveai senzatica nimeni nu asculta frecventa ta ... sau dansai sa te incalzesti (daca erai postat departe de sursele de incalize) .... important e ca lumea dansa.

Lume variata, scaune ciudate dar incomode si desene zen like pe un perete .. au fost the highlights of the evening.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…