Treceți la conținutul principal

Blogfest - Party like it's Web 3.0

Sub semnul divin al socializarii .... ne`am strans aseara bloggeri mici si mari ... grasi si slabi in Spice sa barfim. Bisericute si susoteli ... pentru a creste blogosfera. M`am imbracat in haine de gala ... mi`am pus bratara pe mana ... si cu o escorta de invidiat am purces spre decernarea premiilor.

La intrare ... nu tu paparazzi sau covor rosu ... pe semne ca se asteptau sa vin mai tarziu ... eh nu`i bai ... niciodata nu strica un pic de liniste sufleteasca. Ca si anul trecut ... la intrare mi`a fost inmanat un sticker in care sa bloggez un scurt About din 6 litere ... N I H A S A .

Jovial si curios am intrat tremurator in lacasul blogosferei romanesti.

Am fost placut impresionat sa observ foarte multi oameni noi veniti cu aceeasi emotie in glas ca si mine ....la evenimentul blogosfero-monden al sezonului. Aparent blogosfera a mai crescut de anul trecut ... imi spun eu in gand ... incercand sa imi stapanesc nerabdarea. Cu toate astea nu pot spune ca am interactionat cu oameni noi pe cat de mult as fi vrut ... motivul? Name tag`urile care intr`un mod ideal ar fi putut sa contina si numele si adresa blogului.

Multi si`au scris numele real pe tag (sac sac - ca tot zicea cineva ca bloggerilor le place anonimatu ... in ya face *kidding*) .... nume care pot spune ca de multe ori did not ring a bell. Personal am preferat sa scriu nihasa .... desi incerc in ultimul timp un rebranding (rofl ... ce cuvant pompos pentru mine) pe numele real.

Am avut placerea sa fiu recunoscut dupa pozele de pe blog (duh?!) si sa fiu felicitat pentru blogul acesta. Multumesc cu aceasta ocazie tuturor celor care mi`au luminat seara cu niste cuvinte frumoase. Reactiile primite m`au surprins placut. Dar destul despre mine ... sa zic si eu ceva despre petrecere ca doar nu toti cei care ma cititi aveti un altar cu nihasa in coltul dinspre apus *wink wink*.

Locatia imi era cunoscuta dinainte ... si pot spune ca a fost una perfecta pentru socializare - spatii largi care favorizau crearea unor open churches ( - bisericute deschise in romana) si implicit socializare fara numar. Muzica a fost nitel cam nu pe gustul meu ... dar oarecum de asteptat - s`a incercat o acoperire a tuturor gusturilor muzicale.

Castigatori si reactii? - Toata lumea probabil stie ca VisUrat a fost castigatorul serii (facem si noi un link exchange sa imi mai cresc si eu traficul?) secondat fiind de Zoso (se vede pisi ca ai imbatranit) si pe ultimul loc al podiumului il avem pe JEG. Eu nu am castigat ... am fost marele nedreptatit al serii bla bla bla ... ca sa zic asa *hihihihi*.

Festivitatea de premiere a fost umbrita de incapacitatea premiatiilor de a adresa multumiri ... gratie sistemului high tech not working de sunet. Pacat ... puteau sa iasa niste glumix`uri dragute de multumire. Oricum sunt sigur ca vom vedea de la NetBoy un filmulet cu intreaga decernare ... pentru ca eu personal am preferat sa stau mai retras si nu prea am auzit mare lucru.

Cu ocazia acestei mondenitati am descoperit ca il stiu pe Nwradu de prin tineretea mea pierduta care se rotea in jurul Starcraftului.

In punctul asta al acestei insemnari stau si ma intreb cum sa procedez ... am tot discutat socializat baut glumit cu o mica armata de bloggeri ... cu groaza ma gandesc sa pun linkuri si sa nu uit pe cineva.

Asa ca o sa incerc sa scriu despre noii bloggeri cu care am vorbit. Primul pe lista ar fi De ce cu care am si ajuns prin expirat dupa ce Spice`ul devenise trist. Pe care il vad ca viitorul contracandidat la nisa blogosferica: 9595 - Intreaba ceva absurd despre sex.

Am mai cunoscut`o pe Utopic care mi`a susotit intre 2 cuba libre la ureche ca sunt mai dragut IRL decat in pozele de pe net ... eh nu poti sa le ai pe toate. Am continuat cu GoguKaizer care a facut atmosfera ... si mai ales poze intr`un stil ciudat fotografic. Pe lista asta ar mai fi si Avionaru cu care am si inchinat niste pahare de vin ... pentru blogosfera ce naiba.

Vai cum pot sa ma screm si tot nu reusesc sa asociez unei fetze un nume .... problema mea de cand lumea. Cred ca pana la urma o sa mai editez postul si sa mai adaug lume pe masura ce imi mai aduc aminte.

Despre petrecere ce as putea sa mai zic? Mi s`a parut ca a iesit bine ... inca un prilej de socializare ... inca un prilej de competitie ... si inca un prilej de distractie asa ... web 2.0

Poze de la party ... nu o sa vedeti facute de iepuras ... ca i`a fost lene sa se care cu aparatul... dar am primit promisiuni ca o sa am pe mail niste fotografii indecente ... cu mine evident :)))))

Comentarii

  1. NOU veniti, pisi
    era o gluma dar ma bucur ca m-ai crezut :)

    te puup

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca a fost frumos si interesant. Mai bine veneam si eu, poate la anul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pozele sunt pe tubulatura. :)
    Dau mail cu un ftp ceva mai tarziu, sper sa nu rupa lumea banda in doua. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asa asa :) si scrise cu pixu stickerele alea, nu cu marker, ca sa se chinuie chioru de mine sa citeasca acolo N I H A S A (porn soft bunny) :P


    btw ... trebuia sa ma tragi de mana in expirat. erau acolo colegii mei de munca si alcolistii de la pitesti ... eu abia am plecat viu :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu scapi tu de NIHASA, chiar daca zici ca vrei sa te rebranduiesti cu ROFL. Bafta !
    P.S. Poate mai cresc si io pan' la anu' si prind curaj sa vad blogoreici...
    Andreiu... ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…