Treceți la conținutul principal

Bloguri vs Jurnalism

Meci intrat parca in prelungiri. Analistii ar declara la unison ca jurnalismul inca nu a pierdut lupta pentru suprematie .... dar parca cifrele arata altceva. Sa fie acesta rezumatul conferintei de astazi de la Centrul Cultural American?

Raspunsul inca nu ma grabesc sa il dezvelesc. Despre ce s`a vorbit cred ca e foarte clar din pozele slideurilor prezentate (pe care le`am pus mai jos) ... daca sunteti foarte curiosi aruncati acum o privire peste ele. Temele propuse au fost 3 fiecare beneficiind de cate un pahar de cola/cafea si o portie de saratele sau socializare la o tigara.

  • Blogging, Jurnalism & Credibilitate
  • Blogging - Aspecte Legale si Financiare
  • Blogging – Activism Social

Cam scurte aceste pauze (care nu prea au fost de socializare) ... pentru o masa rotunda. As fi absurd daca m`as plange de organizare in conditiile in care a iesit foarte bine. Nu am fost bombardat cu informatii noi dar scopul informativ s`a atins cu destul de multa usurinta.

Am descoperit ca statistic vorbind doar 30% din americani cititori de bloguri ... lectureaza un blog personal ~ implicit cam scriu degeaba pentru publicul meu american vorbitor de romana. S`a mai vorbit de dreptul la replica care ar trebui acordat in cazul unei insemnari mai agresive. Astfel s`a punctat credibilitatea ca factor determinant in castigarea bataliei aprige vs media clasica.

Intr`o oarecare masura s`a incercat compunerea unui raspuns frumos la intrebarea " Ce sunt blogurile? " Apoi s`a ornat frumos cu niste exemple de implicare sociala a acestor necunoscute (supranumit si ca activism social). Cum iti afecteaza blogul locul de munca? a fost alta intrebare care a fost ridicata si pasata "if clause"-ului.

A fost interesant si am fost bombardat efectiv de exemple relevante cu rolul de a sustine argumentarea. Iubesc exemplele ... poate si din cauza asta mi`a placut atat de mult si am ramas pana la final (eu si aprox 20% din cei prezenti initial).

Data aleasa acestui eveniment (care totusi este unul nesemnificativ) in cursul saptamanii a afectat gradul de participare ... dar nu si comunicarea. Discutiile au fost deschise intre vorbitori si public fapt ce a schimbat oarecum ritmul monoton al genului acesta de conferinte.

Am inteles ulterior ca filmul de inceput (If You Can’t Beat ‘Em, Blog ‘Em<) este unul din categoria " de vizionat " si cam asta e singurul regret legat de evenimentul asta.


Comentarii

  1. Interesant ! Insa cred ca vor trebui din ce in ce mai multea stfel de conferinte pana sa se trezeasca unii dintre cetateni si pana sa inteleaga ideea bloggingului si ablogurilor in general !
    Andrei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa treaca mult timp pana or sa inteleaga ca IE 6 te umple cu troiani ... dar rabdare este.

    RăspundețiȘtergere
  3. "armata de zombi care citesc acest blog..." :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…