Treceți la conținutul principal

Cum sa fii un pilon de etica si moralitate

Titlul este ales aiurea doar pentru ca suna bine asa ca nu vreau sa va dau sperante prea mari. Vroiam sa scriu despre atotstiutorii netului. Desi pot sa spun ca nu doar pe net ii gasesti... dar netul e asa mai in ograda blogului asta. Expertii acestia sunt peste tot. Oare a devenit atat de greu sa spui " nu stiu " ? Nimeni nu o sa`ti reproseze ca nu ai stiut ceva candva. /// Omul cat traieste invata /// Dar hai sa zicem ca nici macar asta nu e deranjant. Ce e cu adevarat iritant este agresivitatea in a impune propriul punct de vedere ... (what the fuck?).

Observ chestia asta pe forumuri ... pe bloguri sau prin comentarii. Crezi ca stimulezi conversatia daca ii reprosezi interlocutorului ca doar oamenii prosti gandesc asa? ca este un dobitoc si nu stie nimic? sau ca limba romana se invata in clasa xx si typoul ala tocmai l`a retrogradat la statutul de agramat ordinar? Fuck it (aparent in ultimul timp a inceput sa`mi placa foarte mult cuvantul fuck folosit in diferite contexte .... suportati`ma cumva)! Astia chiar cred ca prin injurii si inflexibilitate se poate schimba modul de gandire al unei persoane?

Ma irita la culme handicapul asta de a purta o conversatie. Nu ti`am batut in usa si am venit sa te convertesc ... pur si simplu vreau sa iti transmit un mesaj. Ce faci tu cu el din punctul acela este doar problema/responsabilitatea ta. Nu incerc sa ti`l bag cu forta pe gat si nici nu te fortez sa inghiti! In cazul meu singurul mod in care poti sa imi bagi ceva in cap e sa ma iei cu binisorul ... argumentand logic tot ceea ce spui .... si astfel ridicand niste intrebari in capsorul meu.

Poate ulterior vii sa ma descosi pe subiect ...
sau poate o sa te mai gandesti si o sa-ti dai seama ca nu am dreptate. Dar macar ti`am vandut mesajul si te`am facut sa analizezi problema din punctul meu de vedere. Asa zic eu am mai multe sanse sa te convertesc la mormonie (nu sari muscat de fund ca e intentionat) de exemplu.

Nici nu iti dai seama cat de mult poti sa cresti in ochii cuiva cand il surprinzi pozitiv. Am si eu trairi in care aruncand critici la adresa cuiva (nu sunt ipocrit ... postul e mai mult un to do list pentru mine) persoana respectiva a reactionat total neasteptat (discutand calm argumentat si flexibil fata de crticile/injuraturile asteptate) si automat m`am adaptat si eu la noul mod de discutie .... culminand intr`un final cu atingerea unui consens. Deci se poate nu?

Din (ne)fericire si tu si eu o sa uitam repede ce am scrijelit aici si o sa revenim la " go fuck urself " de fiecare zi.

Comentarii

  1. Romanu' cand se strange ciopor pe net devine foarte necioplit. Da' foarte. Incredibil de. You wouldn't believe it.
    Daca citesti forumurile din afara te crucesti de nivelul discutiei. I do.
    Am observat insa ca romanii tind sa trolleze si in real life, da' nu sh' foarte sigur, i don't get out or talk with people that much.

    G.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://video.missuniverse.com/missuniverse/movies/vlog/video/full/05.23.07-001v.swf

    http://video.missuniverse.com/missuniverse/movies/vlog/video/full/05.12.07-001v.swf



    imi aduc si eu contributia la cum sa fii un pilon de etica si morala.

    sa vada si lumea de ce ajung unii stabilopozi si de ce altii nu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…