Treceți la conținutul principal

Trafic punct ro este mort

Nu am inteles niciodata care e shpilu` cu trafic dot ro. Fata de alte servicii similare este total schizofrenic si dereglat. Ma rog ... este romanesc si ar trebui sa simtim o oarecare urma de falsa compasiune si patriotism simulat. Extraordinar! Statistici canceroase de la un soft uzat moral. Nu zic ca tot ce e made in romania suge ... dar trafic face deja gargara (ca`n gluma!).

Ce tot nu inteleg ... hai totusi sa folosesc timpul trecut ca am renuntat la script mai devreme.... la trafic punct ro e modul in care se calculeaza vizitatorii. Unici, absolut unici sau vizitatori .... un mare mister despre ce exact calculeaza ei acolo. Nici nu zic ca toate aceste valori sunt diferite intre ele .... ca asta e deja la mintea cocosului.

Fata de alte programe (analytics, histats, sitemeter) diferentele sunt chiar de pana la 20-25%. Cam mult zic eu ... avand in vedere ca respectivele programe au diferente de max 0.5% intre ele ... observati de ce trafic.ro nu reprezinta pentru mine o sursa credibila. Cu toate astea vederea astrala a scriptului surprinde cautari clonate/duble la doar cateva secunde diferenta ... wow.

Acum intervine adevarata problema cu ce masturbare colectiva face trafic . ro in sectiunea bloguri. Chiar nu vrea nimeni sa faca o curatenie pe acolo? una mica mica? Si daca dati delete la nimereala ... tot e sansa sa prindeti ceva pseudo bloguri.

Ah m`am plictisit sa scriu despre asta ... oarecum imi bat gura de pomana ca tot nu se va schimba ceva ... asa ca in final ... un mini rezumat : trafc.ro = caca de maimuta.

Word!

Comentarii

  1. Intradevar... o mare varza imputita in sectiunea bloguri, ideea a fost buna, la inceput, pana cand a inceput sa fie populata de toate idioteniile.

    La partea tehnica, recunosc ca nu ma pricep extraordinar... insa pana si mintea mea ingusta a remarcat diferentele fata de rezultatele obtinute cu alte scripturi...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vreau sa sar in apararea trafic.ro, da s-ar putea sa fie o problema tehnica. in momentu-nregistrarii, sub adresa principala a blogului (www.bunny-power.blogspot.com/) ar trebui sa existe si o rubrica pentru adresa alternativa (http://bunny-power.blogspot.com); daca rubrica nu e completata, trafic.ro n-o sa-i numere pe cei care intra direct, scriind in browser bunny-power.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. mama mia deja e a doua oara cand citesc despre trafic punct ro si blogurile fantoma sau blogurile pline de bancuri fara comentarii. Ce te deranjeaza pe tine asa de mult ca sunt bloguri inscrise in top si nu sunt updatate sau au 0 vizitatori ?

    Cred ca deja a devenit o problema personala ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. azi la 12 calculam din httpd-access 2100 de afisari ... iti dai seama ca traficu imi arata 300

    RăspundețiȘtergere
  5. ce e nihasa, ti se pare ca nu trafic.ro te fura? oare de asta nu mai castigi la fel de mult cu ggl adsense? IWAY FTW :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca mai bine folosesti mai multe, merge si trafic.ro dar nu e cel mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. da, trebuie sa cauti bine ca sa gasesti bloguri la sectiunea dedicata lor! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh noes, more trafic.ro bashing?
    Neogen si trafic.ro (nu cumva sunt aceiasi?) sunt cele mai urate pagini din .ro

    Si totusi, le folositi. Uratilor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…