Treceți la conținutul principal

marketonline e primul la google

S`a tot vorbit pe bloguri si prin presa de proiectul blogvertising in care s`au strans 15 bloggeri care si`au licitat impreuna spatiul publicitar pe okazii.ro si au castigat 10 000$ sau euro pe care ii prealabil ii vor dona unui ONG. O initiativa laudabila si draguta dar care e cu probleme. Am eu asa senzatia ca mai toti se plang de castigatorul licitatiei : marketonline.ro (lasa cu linkul ca deja pun bloggeri la greu bannere/linkuri la sfarsit de articol si insemnari saptamanale).

Bloggeri au facut ce stiu ei mai bine sa faca ... unii au scris de bine ... altii s`au plans de flash ca e prea urat ... sau de alte chichite ale campaniei (printre care vad ca cea mai vehiculata este problema cu asocierea marketonline unicul magazin de 7 stele din Romania). Eu arat asa din aratator si zic ca nu e frumos sa va plangeti ca niste domnisoare la maritat.

Oamenii au dat multi bani pe voi si acum vor sa va munceasca nitel ... da bannerul e urat ... sloganul e kitschos ... va cam deranjeaza la basca insemnarea saptamanala .... dar toate astea erau la mintea cocosului. Voi v`ati vandut la licitatie ... nu ati vazut campania si nici conditiile. Adica voi ori sunteti naivi ori idealisti daca va imaginati ca oamenii or sa fie finuti. Ganditi`va la cercetasii romaniei care 6-7 luni or sa se imbete pe banii aia si treceti peste nevoia disperata a marketonline de a agita nitel apele.

... adevaratul scop al articolului e nitel mai jos ....

In alta ordine de idei ... toata insemnarea asta a pornit de la curiozitatea mea de a cauta un aparat foto la baietii astia ca cine stie - mi`am zis eu in gand - poate sunt mai ieftine ca pe emag sau f64. Gresit ... la marketonline pana si cadoul se plateste ...

Comentarii

  1. e o chestie destul de intalnita pe net... cadou e impropriu spus... probabil nu au stiut cum sa se refere la o oarecare reducere pe care ti-o fac la acel card

    RăspundețiȘtergere
  2. Io zic sa faci cu Adi Cristea o campanie impotriva lor, ca si el e suparat nevoie mare pe ei !
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aparatul fara card costa 1.516 RON (astazi) pentru ca este in promotie http://www.marketonline.ro/electronice/aparate-foto-digitale/canon/powershot-s5-is/

    Dupa terminarea promotiei (in cateva zile intrucat nu mai sunt multe aparate in stocul dedicat) el va costa tot 1.560 RON cat si pachetul dedicat cu card inclus http://www.marketonline.ro/foto-video/aparate-foto-digitale/canon/powershot-s5-is-ltstrong-gtcadou-sd-1gb-lt-strong-gt/

    In ceea ce priveste preturile, este adevarat ca eMag vinde acest produs cu 8 RON mai ieftin, insa Marketonline nu si-a propus niciodata sa fie cel mai ieftin magazin din piata, ci sa ofere servicii superioare, denumite metaforic de sapte stele, iar servicii superioare si preturile cele mai mici nu merg impreuna ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dezamagitoare parerea ta....
    cauta si alte produse si ai sa vezi ce prost sta Emag fata de Marketonline si la calitatea serviciilor si la preturi...
    Cam asta este..
    Unele diferente sunt chiar izbitoare.Marketonline rullz!

    RăspundețiȘtergere
  5. Compara si Philips SPA3300,la emag inexistent produsul stai dupa el o vesnicie sa ti-l aduca,in schimb la marketonline a2a zi dupa ce ai facut comanda il poti ridica..si la pret sa faci ochii mari.. nu mai zic nici de procesoare..si etc..
    Time is changin .... Emag is gone..;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ii tot ridicati in slavi pe cei de la eMAG....dar v-ati gandit si voi de cati ani este eMAG infiintat si de cati ani MarketOnline? Si totusi marketonline creste vazand cu ochii. Toata lumea stie ca eMAG a crescut preturile dupa ce si-a facut un nume...Daca apare o eroare..asta nu inseamna ca generalizam....Daca am face asa cu toate lucrurile ce ne inconjoara, inseamna ca traim intr-o tara plina de erori.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa o luam altfel .. eu am cumparat de pe emag si am ramas super incantat ... si nu cred ca daca mi`as cumpara online ceva nu as face`o din alta parte.

    Cat despre cat de frumos creste marketonline ... are rost sa aducem aminte de situatia penibila in care a fost cand vindea iphone`uri deblocate? Nitel ilegal asa si pe la noi prin tara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am un iphone si sunt multumit...merge bine ...pe orice retea...nu am probleme. MarketOnline a facut ceva ce multi doar viseaza. Ma pot bucura ca sunt unul din persoanele putine care au un astfel de aparat. Cand se va lansa in Romania pe scara larga...deja nu va mai fii la moda....MarketOnline stie sa-si respecte clientela...eMAG nu prea. Am stat la telefon 2 ore ca sa intreb despre un cooler de procesor de la ASUS care s-a dovedit a nu fii pe stoc cu toate ca pe site era....MerketOnline este mai promt

    RăspundețiȘtergere
  9. intelege ca ce a facut marketonline e ilegal ... si chiar imoral ... sunt sigur ca te doare in fund de asta ... dar totusi intr`o tara civilizata conteaza si basinile astea doua.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din păcate şi eu am avut o problemă cu “magazinul de şapte stele” :))
    Am cumpărat un telefon de la ei - servire promptă, nimic de zis. Comandă telefonică, livrare acasă. De aici încep problemele. Telefonul iniţial blocat în TIM, probabil că a fost deblocat prost, ideea e că după 2-3 zile am avut necazuri. Mers în service, de unde sunt întors pentru că certificatul nu era completat. Merg la magzin să îl completeze şi las telefonul la ei să îl ducă în service. Mi se înapoiază certificatul deşi am spus că trebuie originalul în service, dar am fost asigurat că o copie le va fi suficientă. După 2 zile sunt sunat şi rugat să aduc CERTIFICATUL. Încă un drum ce putea fi evitat foarte uşor. Cum am văzut cu cine am de a face, fac cerere scrisă de returnare a banilor conform legii de comerţ electronic. Lucru ce mi se refuză, că vezi domne , nu e comerţ electronic, de parcă l-aş fi luat din magazin. Aşa că de o lună aştept OPC-ul care la rândul său a fost “flituit” de măreţul magazin.

    P.S. şi de luat telefonul din service, tot eu a trebuit să mă agit (era obligaţia lor, pentru că ei îl duseseră şi tot ei puteau să îl ia).
    Aşa că deşi nu am avut telefon 2 săptămâni, pe certificat apare doar 1.

    Scriu pe unde se poate, ca să se ştie de potenţialele problme cu ei. Nu neg că sunt şi clienţi mulţumiţi, dar e vorba de atitudine şi profesionalism. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.

    RăspundețiȘtergere
  12. E tipic pentru baietii de la 7 stele cazatoare sa dea tepe si distribuitorilor si clientilor...patronul e pe lista neagra la Urban si Asociatii cu vrei 3 probleme de genul asta. Idea este ca ei spre deosebire de alte magazine online platesc foarte multi oameni sa scrie pe unde se poate de bine despre magazin (se dau drept clienti f. multumiti), sa creeze potentialului client o impresie cat mai buna si asta fiindca la noi inca se mai fac bani frumosi cu prosteala asta de masa. Nu prea isi au rostul comparatiile intre emag si m.o. fiindca in mod real emag e cu mult mult deasupra lor...cei de la m.o. sunt doar cu gura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…