Treceți la conținutul principal

cand creativitatea te da afara din casa

Ajungi sa umbli buimac pe strazi in cautarea creativitatii de mult pierdute. In outdoor (ca ne plac cuvintele astea de business) te izbesti peste creativitatea vestimentara (emo kids) sau muzicala (cocalari manelari) ... dar ce faci cand creativitatea vizuala te loveste fix in retina si incepi sa plangi ca un copilas care tocmai a aflat ca nu exista mos craciun (situatie total ipotetica pentru ca mos craciun exista!!!!)?

Te iei de creativii din publicitate. Trendy coolerii care niciodata nu te vor accepta pentru ca tu nu esti creativ.

Te iei de ei si dai cu ei de pamant.

Reclama de mai jos am vazut`o prima oara pe la victoriei dar nu am avut ocazia sa fac poze ... si m`am tot rugat de lume sa imi faca o poza acolo cat de mica cu ea ca vreau sa musc din creativi. Pana la urma rugile mi`au fost ascultate si am gasit poza asta pe blogul iqads kthnx si cu copyrightul sper sa nu fie problema ca am corectat nitel expunerea.


Tada .... si acum vreau sa intreb publicul .... este ceva in neregula daca mie respectiva reclama la Avon imi da senzatia ca s`ar lupta face 2 face cu hemoroizii si nu cu celulita? Sunt chiar asa supt de creativitate incat doar la prostii ma gandesc?

Este munca de creatie atat de solicitanta incat omul isi exprima frustrarile in printurile pe care le face? Este cazul sa organizam o potera si sa ardem respectivul creativ pe rug? Nu suntem pudici si nu jenam de un fund penetrat anal pe trei etaje ... eu sunt chiar un mare sustinator al prostiilor facute in stil mare ... macar o faci cu stil ... eu sunt doar gelos pe capra vecinului.

Sunt gelos pe titlul asta super cool de creative wizard of piles of shit. Sunt gelos ca cineva a fost platit pentru prostia asta ... si probabil a fost platit foarte bine. Si nu in ultimul rand sunt gelos pe inocenta afisata de respectiva persoana. Nu poti sa ai o viata sexuala relativ activa ... si sa nu iti dai seama ca betisorul tau magic a facut o reclama la jucarii sexuale (butplug).

Sau poate creativul sau creativa (nu vreau sa discriminez ... ard pe oricine pe rug doar sa imi dea motiv) s`a gandit ca sexul vinde ... sexul vinde orice.

Stiu ce o sa`mi ziceti ... nu sunt in target ... dap ... nu sunt femeie si nu as putea sa fac legatura intre raze laser care ies din obiectul de penetrare anala si scaparea de celulita.

Sau poate reclama uneste doua fantezii arzatoare ale femeilor ... sa scape de celulita si sexul anal? O simpla poza te poate face sa te intrebi atat de multe ... eu probabil fiind ne creativ as fi facut o reclama pe care femeile sa o vada si sa cumpere produsul ... dar eu sunt eu ... nu am titlu misto pe cartea de vizita si cel mai important nu e nimeni gelos pe mine.

Un creativ adevarat va face o reclama la care si cei care nu sunt in target or sa vada ceva ... desi nu or sa cumpere produsul ei tot vor face misto de prietenele lor ca folosesc saberul anal anticelulitic. Oamenii or sa vorbeasca despre produsul tau.

Asta inseamna sa fii creativ.

Pentru organizat potere old school de vanat creativi ... stiti unde ma gasiti ... xo xo

Comentarii

  1. mda. pacat ca de regula nu creativii sunt la putere in agentii, nu creativii au ultimul cuvant si mai ales nu creativii iau banii.. deci ne ofticam total degeaba.

    da, au dat-o in bara, 99% e vina clientului / a testelor si pretestelor samd

    (cel mai tare e conceptul de "laser fara laser" din copy, care m-a dat si pe mine pe spate.. de rau)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că vrei să scrii la IQads

    RăspundețiȘtergere
  3. cine stie ... astept o propunere ceva ... o voi inainta agentului meu si discutam :))

    danao ... multumesc pentru informatia adusa .. voi tine minte pe viitor asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama a stat pe blocul de vizavi de mine vreo doua saptamani in toata splendoarea! ce oroare!

    ce gingas din partea ta ca te-ai gandit la hemoroizi, ca mie numai la o injuratura romaneasca imi era gandul cand o vedeam! :))

    very unsexy, dar totusi cea mai naspa reclama pentru mine e aia de la milenium bank cu "da-i la cap pestisorului de aur".

    grrrrr, unde-s copiraiterii de al'dat?

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data cand am vazut reclama asta a fost acasa, cand am iesit din biserica si m-a izbit imaginea fundului gol. frumos amplasament n-am ce zice :|. e gandita prost, ca multe alte reclame si de pe afara ca doar romanii nostri nu sunt singurii lipsiti de inspiratie. ca femeie nu as cumpara respectivul produs pt ca nu e realista poza, mai degraba la vichy reclama are legatura cu ce se vinde si macar ai un before and after ca sa ai cu ce te amagi, ca vei arata si tu asa dupa 3 luni ,parca.oricum nu esti "supt de creativitate" incat sa te gandesti doar la prostii. sexul anal cred ca a fost in mintea tuturor, la primul contact vizual cu imaginea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @angie: nu, a fost doar in capul lui nihasa:))...
    Avon nu e chiar lider la nivel mondial in cosmetice and stuff, au facut si ei ieconomie de bani si idei bune la reclama aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. un gingash excesiv17 aprilie 2008, 18:02

    ..pe bune acum,s-a mai gandit cineva la hemoroizi privind imaginea respectiva?
    daca eu am vazut numai niste curbe superbe ...asta inseamna ca sunt gay?
    am iphone:(

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai vazut doar niste curbe si nu un fund cute de femeie... probabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. deconcertant de gingash17 aprilie 2008, 18:49

    erau de femeie by default:)
    incercam doar sa iti atentionez subconstientul,da` acuma cu integrarea in ue tot aia e
    ..si eu sunt ala cu iphonu`:)

    RăspundețiȘtergere
  10. uahahaha! iepurash, tre sa recunosc ca nu prea te-am mai citit cu atentie de ceva vreme... i'm back, ca m-am terminat de ras la postul asta :)

    da, si eu tot la hemoroizi si apoi sex anal m-am gandit. o mizerie, de celulita oricum nu se scapa cu creme, stie orice femeie intreaga la c..ap.

    aia cu creativu' nu-i la putere & co, sorry, dar n-o halesc... creativii iau bani cel putin suficienti, daca sunt mai tari in gura decat CSu' au si ultimul cuvant, iar aia cu "clientu' e prost" e o scuza rasuflata pentru "nu stiu sa-mi vand ideea de doi bani".

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O parte din vina o are brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ, dar aici e vina clientului ca a aprobat reclama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Căsătoria = un bărbat + o femeie fără copil

Știu că alt subiect e mai hot zilele astea, dar ăla e deja supra-dezbătut de bula mea fără vreo concluzie maiestoasă referitor la cum ar trebui procedat pentru a transmite un mesaj. Pentru că în esență despre asta e vorba, nu despre a câștiga sau a pierde, așa că nu voi dezbate momentan subiectul ăsta.

M-am uitat luni seara la Gospodar Fără Pereche când fermierii noștri și-au întâlnit pretendentele, urmând ca apoi să treacă printr-un speed dating de 2 minute pentru a se convinge că au cele necesare pentru a le deveni neveste.

Spre surprinderea mea, factorul decizional al ediției din acest an a fost dacă au sau nu copil. În episodul de luni mai toate care aveau s-au întors acasă. Zic surprinzător pentru că în ediția trecută, atunci când mamele erau cele care luau deciziile de eliminare, principalul lucru care trimitea fetele acasă era dacă știu sau nu să facă de mâncare. Puișorul lor trebuia să mănânce bine.

Cum ziceam, la ediția asta lucrurile au prezentat o față mai meschină a societ…

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…