Treceți la conținutul principal

cand creativitatea te da afara din casa

Ajungi sa umbli buimac pe strazi in cautarea creativitatii de mult pierdute. In outdoor (ca ne plac cuvintele astea de business) te izbesti peste creativitatea vestimentara (emo kids) sau muzicala (cocalari manelari) ... dar ce faci cand creativitatea vizuala te loveste fix in retina si incepi sa plangi ca un copilas care tocmai a aflat ca nu exista mos craciun (situatie total ipotetica pentru ca mos craciun exista!!!!)?

Te iei de creativii din publicitate. Trendy coolerii care niciodata nu te vor accepta pentru ca tu nu esti creativ.

Te iei de ei si dai cu ei de pamant.

Reclama de mai jos am vazut`o prima oara pe la victoriei dar nu am avut ocazia sa fac poze ... si m`am tot rugat de lume sa imi faca o poza acolo cat de mica cu ea ca vreau sa musc din creativi. Pana la urma rugile mi`au fost ascultate si am gasit poza asta pe blogul iqads kthnx si cu copyrightul sper sa nu fie problema ca am corectat nitel expunerea.


Tada .... si acum vreau sa intreb publicul .... este ceva in neregula daca mie respectiva reclama la Avon imi da senzatia ca s`ar lupta face 2 face cu hemoroizii si nu cu celulita? Sunt chiar asa supt de creativitate incat doar la prostii ma gandesc?

Este munca de creatie atat de solicitanta incat omul isi exprima frustrarile in printurile pe care le face? Este cazul sa organizam o potera si sa ardem respectivul creativ pe rug? Nu suntem pudici si nu jenam de un fund penetrat anal pe trei etaje ... eu sunt chiar un mare sustinator al prostiilor facute in stil mare ... macar o faci cu stil ... eu sunt doar gelos pe capra vecinului.

Sunt gelos pe titlul asta super cool de creative wizard of piles of shit. Sunt gelos ca cineva a fost platit pentru prostia asta ... si probabil a fost platit foarte bine. Si nu in ultimul rand sunt gelos pe inocenta afisata de respectiva persoana. Nu poti sa ai o viata sexuala relativ activa ... si sa nu iti dai seama ca betisorul tau magic a facut o reclama la jucarii sexuale (butplug).

Sau poate creativul sau creativa (nu vreau sa discriminez ... ard pe oricine pe rug doar sa imi dea motiv) s`a gandit ca sexul vinde ... sexul vinde orice.

Stiu ce o sa`mi ziceti ... nu sunt in target ... dap ... nu sunt femeie si nu as putea sa fac legatura intre raze laser care ies din obiectul de penetrare anala si scaparea de celulita.

Sau poate reclama uneste doua fantezii arzatoare ale femeilor ... sa scape de celulita si sexul anal? O simpla poza te poate face sa te intrebi atat de multe ... eu probabil fiind ne creativ as fi facut o reclama pe care femeile sa o vada si sa cumpere produsul ... dar eu sunt eu ... nu am titlu misto pe cartea de vizita si cel mai important nu e nimeni gelos pe mine.

Un creativ adevarat va face o reclama la care si cei care nu sunt in target or sa vada ceva ... desi nu or sa cumpere produsul ei tot vor face misto de prietenele lor ca folosesc saberul anal anticelulitic. Oamenii or sa vorbeasca despre produsul tau.

Asta inseamna sa fii creativ.

Pentru organizat potere old school de vanat creativi ... stiti unde ma gasiti ... xo xo

Comentarii

  1. mda. pacat ca de regula nu creativii sunt la putere in agentii, nu creativii au ultimul cuvant si mai ales nu creativii iau banii.. deci ne ofticam total degeaba.

    da, au dat-o in bara, 99% e vina clientului / a testelor si pretestelor samd

    (cel mai tare e conceptul de "laser fara laser" din copy, care m-a dat si pe mine pe spate.. de rau)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că vrei să scrii la IQads

    RăspundețiȘtergere
  3. cine stie ... astept o propunere ceva ... o voi inainta agentului meu si discutam :))

    danao ... multumesc pentru informatia adusa .. voi tine minte pe viitor asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama a stat pe blocul de vizavi de mine vreo doua saptamani in toata splendoarea! ce oroare!

    ce gingas din partea ta ca te-ai gandit la hemoroizi, ca mie numai la o injuratura romaneasca imi era gandul cand o vedeam! :))

    very unsexy, dar totusi cea mai naspa reclama pentru mine e aia de la milenium bank cu "da-i la cap pestisorului de aur".

    grrrrr, unde-s copiraiterii de al'dat?

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data cand am vazut reclama asta a fost acasa, cand am iesit din biserica si m-a izbit imaginea fundului gol. frumos amplasament n-am ce zice :|. e gandita prost, ca multe alte reclame si de pe afara ca doar romanii nostri nu sunt singurii lipsiti de inspiratie. ca femeie nu as cumpara respectivul produs pt ca nu e realista poza, mai degraba la vichy reclama are legatura cu ce se vinde si macar ai un before and after ca sa ai cu ce te amagi, ca vei arata si tu asa dupa 3 luni ,parca.oricum nu esti "supt de creativitate" incat sa te gandesti doar la prostii. sexul anal cred ca a fost in mintea tuturor, la primul contact vizual cu imaginea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @angie: nu, a fost doar in capul lui nihasa:))...
    Avon nu e chiar lider la nivel mondial in cosmetice and stuff, au facut si ei ieconomie de bani si idei bune la reclama aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. un gingash excesiv17 aprilie 2008, 18:02

    ..pe bune acum,s-a mai gandit cineva la hemoroizi privind imaginea respectiva?
    daca eu am vazut numai niste curbe superbe ...asta inseamna ca sunt gay?
    am iphone:(

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai vazut doar niste curbe si nu un fund cute de femeie... probabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. deconcertant de gingash17 aprilie 2008, 18:49

    erau de femeie by default:)
    incercam doar sa iti atentionez subconstientul,da` acuma cu integrarea in ue tot aia e
    ..si eu sunt ala cu iphonu`:)

    RăspundețiȘtergere
  10. uahahaha! iepurash, tre sa recunosc ca nu prea te-am mai citit cu atentie de ceva vreme... i'm back, ca m-am terminat de ras la postul asta :)

    da, si eu tot la hemoroizi si apoi sex anal m-am gandit. o mizerie, de celulita oricum nu se scapa cu creme, stie orice femeie intreaga la c..ap.

    aia cu creativu' nu-i la putere & co, sorry, dar n-o halesc... creativii iau bani cel putin suficienti, daca sunt mai tari in gura decat CSu' au si ultimul cuvant, iar aia cu "clientu' e prost" e o scuza rasuflata pentru "nu stiu sa-mi vand ideea de doi bani".

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O parte din vina o are brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ, dar aici e vina clientului ca a aprobat reclama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Câte zile poți să trăiești cu mâncarea pe care o cumperi de 400 de lei?

Un gigel de pe /r/dataisbeautiful a scormonit prin niște statistici și a rezultat graficul de mai sus: How many days of food does 100$ purchase. A luat în calcul o dietă zilnică echilibrată (fructe, lactate, legume, carbohidrați și proteine) de 2400 calorii pe care a încercat el cât mai bine să o facă cât de cât relevantă. Unele zone sunt axate mai mult pe un anumit tip de mâncare așa că din punct de vedere statistic ce e mai sus are o marjă destul de mare de eroare, dar și așa mi se pare suficient de interesant încât să îl pun pe blog.

În București cică ai putea trăi 20 de zile cu suma asta de bani. În New York doar 6, iar în Cairo 29.

Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost că e imposibil. Ceva e greșit. Cu siguranță dau mai mult pe mâncare pe lună și altfel nu se poate. La o analiză puțin mai în detaliu mi-am dat seama că lucrurile nu sunt chiar atât de departe de adevăr. Dacă mi-aș găti toate mesele astea, probabil că aș putea să mă apropi destul de mult de cei 400 de lei…

De ce excursiile gratuite pentru pensionari sunt o idee bună

Ce credeți că a răspuns domnul din imagine la întrebarea? Nu. N-a ieșit niciodată din țară. Nici măcar până la vecinii bulgari. Vedeți aici o oportunitate da face ceva mai buni cu banii aruncați anual pe schimbatul bordurilor?

Mai dau un indiciu citându-l pe Mark Twain, chiar el.

Călătoritul este fatal pentru prejudecăți, bigotism sau îngustimea minții Unu plus unu fac doi și într-o lume ideală acești pensionari ar da nas în nas, poate pentru prima oară, cu ce e pe afară. Chiar și în falimentara Grecie de care poate au râs acum câțiva ani la Radio Șanț. Sau de frații bulgari care au fost ciuca bătăilor în toate glumele pre decembriste cu vecini mai săraci.

Poate mini vacanța asta o să le ridice niște semne de întrebare. Ăștia de ce au autostrăzi și noi nu avem? Ăștia cum de își permit la pensie să iasă la restaurant? Ăștia de ce nu se înghesuie la cozi interminabile? Ăștia de ce zâmbesc mai tot timpul? De ce ei pot și noi nu putem?

Și poate vor pune unu plus unu pe hârtie și vor găsi…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…