Treceți la conținutul principal

Cand artistul din tine moare de foame

Am fost ieri pe Arthur Verona la Street Delivery si am fost nitel cam dezamagit. E drept ca era duminica dupa masa ... dar fata de alte evenimente din trecut organizate pe strada aia ... asta mi s`a parut cel mai slab. Iar au venit grafferii sa ne arate ca monalisa e doar un stencil colorat si ei stiu ce e arta.

Din partea populatiei bucurestene care apreciaza jegurile desenate pe cladiri .. vreau sa la multumesc. Este arta in adevaratul sens al cuvantului ... si sincer jumatate din ele nu le poate face un copil de 5 ani. Da ... sunt ironic ... fuck off.

Alta chestie pe care o apreciez e ca de data asta au invitat si publicul sa deseneze cu vopsea pe asfalt .. super cute ... mai ales ca s`au gasit artistii necunoscuti sa isi scrie numele cu vopsea. Vorba aia cu numele gardurile si caruta de prosti. Cam asa ceva.

Inca o chestie care mi`a placut la nebunie ... parcul Izvorul Rece (parca asa se numeste) era plin de standuri ale minoritatilor bucurestene. Deci da ... trecand peste eterna mea problema cu minoritatile care au tot felul de chestii cool pentru ei ... pe cand astia plictisitori de ordinary nu au decat micii si berea de campanie ..... vreau doar sa zic ca mi se pare dezamagitor tu ca minoritate sa iti imbraci manusa stereotipului si cliseului care imi provoaca senzatii de voma.

Sunt carcotas ... si vad doar partea kitchoasa din eveniment ... dar cred ca se poate si se poate mai bine. Ma rog .. sunt gelos in esenta ca toata lumea face arta numai eu stau cu berea in mana si fac burta. Nu zic ca nu as vrea sa fac si eu arta ... dar chiar nu ma pricep ... si micul emo din mine se cresteaza cu aluminiu recipientului de vopsea.

Comentarii

  1. e din cauza ca n-am mai co-organizat noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. a, si parcul izvorul rece e pe langa facultatea mea, gen intersectia carol cu mosilor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar oare faptul k faci burta nu e tot arta ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as vrea ca un cartier intreg sa fie desenat cu grafiti. N-ar fi misto?

    RăspundețiȘtergere
  5. @petrisor ... culorile suprasaturate + arajamentele haotice starnesc reactii violente in individ ... adica e oke ... intr`o luna ca curatati singuri.

    supa-star ... aceasta sculptura de zei tu vrei sa o numesti doar arta? dezamagitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai ce am citit in igloo, ziarul mai noi, distribuit la anuala de arhi si era si o poza cu un mini graff cu fredo + pid'jin + a little bunny

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…