Treceți la conținutul principal

webstock 2008

A iesit bine ... multa lume ... destul entuziasm ... mici barfe si mancatorii .. conferinte destul de banale ca informatie adusa ... stat mai mult pe afara. Cam asa as putea sa descriu evenimentul de vineri. Comparativ cu cealalta conferinta gratuita ... ++ adica mult mai bine. Ma asteptam la asta ... doar Cristi Manafu face asta de suficient timp incat sa stie cum se face o conferinta (logistica si organizare).

Cam toata lumea din internet a fost .. am recunoscut foarte multi oameni si asta mi-a placut. Ma plang in schimb ca am cunoscut prea putini oameni noi ... am vorbit tot cu cei pe care deja ii cunosteam. In concluzie sa o luam punctual cu conferinta:


  • locatie si organizare ca la o conferinta platita
  • multi oameni in sala ... putini la barfa noastra afara
  • deci informatia interesa pe majoritatea ... eu in schimb sunt nitel mai pretentios
  • a fost web 2.0? cat se poate pentru romania a fost
  • emi gal la un workshop a zis ca stie 2 proiecte web2.0 in ro ... invita si trilulilu ~ m-am bucurat nitel
  • astept cu interes sa se lanseze saptamana asta resentimente.ro ~ matrimoniale la caterinca
  • un baiat care ma tot servea cu apa plata .. ma jur ca nu avea mai mult de 12-14 ani .. au voie sa munceasca la varsta aia?
  • am dus dorul articului ca sponsor .... o conferinta fara mere verzi!!! sad sad sad
  • s-a stat si pe terasa la HoJo ... acum imi dau seama ca a fost foarte foarte multa lume
  • tot se vorbeste despre ce este viitorul (bloguri .. mobile ... whatever )... m-am cam saturat de vizionari
  • am primit initial un lg renoir la test ... lansat in europa abia joi .. ulterior am plecat cu un lg secret la test .. deh telefon (o sa intelegi intr-o insemnare viitoare treaba asta)
  • nu pun linkuri catre nimeni *(altcineva in afara de mine) ca imi este foarte mareeeee lene.
  • 8 retele wireless libere ... au trecut zilele cand era doar wifi-ul pe bani de la HoJo
  • da .. sunt foarte culeanu ...  Howard Johnson a devenit pentru mine HoJo ca deh .. intelegi si tu
  • in materie de telefoane ale ascultatorilor ... ifonul pare nu sa nu mai fie asa de popular : lumea se lauda cu blackberry bold si nokia e71
  • s-a facut mult live blogging ... eu m-am abtinut .. nici voi si nici eu nu suntem asa de interesanti incat sa scriem si sa aflam astea real time.
  • s-au facut concursuri cu premii in pauze .... misto atmosfera asa in general.
  • zicea cineva ca 80% din top100 bloggeri zelist erau acolo ... posibil posibil ca au fost cam multi
  • ma asteptam sa vad niste pumni impartiti in stanga si in dreapta ... dar bloggerii au gura mare doar online .. in offline se evita reciproc .. pacat .. aveam chef de show
  • la workshopul de responsabilitate sociala .. la un momentdat lumina dusa a fost ... eco frate! misto atmosfera .. tocmai buna de pus mana pe un picior sau un san ...
  • eu din pacate stateam la marginea randului si in stanga mea era un tip ...
  • cineva mi-a zis ca am mare succes la fetele de la mccann pr .. 
  • cred ca am chitait cand am auzit asta ... hehheheh
  • am uitat sa zic ca au venit multi bloggeri din provincie .. fascinant
  • incheiat si vreo 2 dealuri pentru invita ..deci se poate spune ca am fost si productiv
  • am dat-o nitel si in activism .. toata lumea mi-a admirat tricoul (poza gen mai jos)

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…