Treceți la conținutul principal

cata creativitate iti trebuie sa fii superficial?

Aparent destul de multa sau cel putin impresia asta mi-a lasat-o noua campanie "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!". O campanie in care mai multe vedete sanatoase au aparut in elementul lor in scaune cu rotile incercand nitel sa te socheze si astfel sa te faca mai prudent in trafic. Sunt consternat ca cineva acolo undeva s-a gandit ca asta este oke.

Nu mi se pare oke ca cineva care nu are nicun handicap locomotor sa apara in scaun cu rotile incercand sa se comporte ca si cum ar avea un handicap. Este absurd ... si eu personal daca as avea un handicap pur si simplu as fi revoltat ca vin niste oamenii sanatosi sa simuleze problema respectiva.

Este superficial ce ati facut si exemplu elocvent pe care il dau este filmuletul de 2 minute si ceva cu Cristian Manafu intr-un scaun cu rotile. Nu poti compara 2 minute in scaun cu rotile  cu tot restul vietii.

In opinia mea ... toata campania asta a diminuat considerabil tragedia care sta in spatele unei nevoi de a folosi un scaun cu rotile. Ati mers pe premiza (Arsenoaiei & Matasel) ca avand un handicap locomotor ... viata ta continua la fel de bine ca si pana atunci. In ceea ce face Cristi .. poate .. dar cand imi arati echipa Stelei in scaun cu rotile lasa-ma doua minute sa rad.

Acest efect ati generat .. ce sa mai caute aia pe teren si intr-o divizie in care ar juca cu oameni fara handicap. Crezi ca au o sansa? Observati absurditatea situatiei? Sa mai zic si de luptatorii de k1? aia clar ar putea in scaunul cu rotile sa fie competitiv. Tenis ... the same shit.

Inteleg ca nu era o campanie referitoara la persoanele cu handicap ... ci doar sporirea prudentei in trafic ... dar hai totusi sa nu ne batem joc de oamenii aia care chiar se trezesc in fiecare zi cu problema asta.

Ah si alta chestie ... pareti baieti destepti ... dar zic si eu asa .. atunci cand faceti teasing si puneti 2 poze in acelasi post  pe blogul vostru cu voi in scaune cu rotile ... poate e mai dragutel  sa nu puneti doua poze in care practic faceti schimb in scaunul respectiv. Cam se pierde din gravitatea situatiei si ajunge o bascalie pe care oamenii cool din advertising au facut-o sa ne arate ca sunt amuzant. Hhahahaah ... uite-ma in scaun .. uite-ma ca nu mai sunt .. pot sa merg hahahahah. Gen!


sursa poze aici

Comentarii

  1. hm...uite un aspect la care nu m-am gandit in momentul in care am vazut si eu filmuletul la Manafu, insa acum, toata campania mi se pare si mie jalnica. Si uite asa, intr-o clipita, o idee, o conceptie, un om aproape convins de reclama, pot sa fie daramate de doar cateva randuri. Exact ca intr-un accident care intr-o clipa, poate sa distruga vieti....

    RăspundețiȘtergere
  2. mama cat de rautacios esti.. "Nu mi se pare oke ca cineva care nu are nicun handicap locomotor sa apara in scaun cu rotile incercand sa se comporte ca si cum ar avea un handicap." Asta era si ideea sa socheze..poate asa realizezi riscurile la care te supui cand apesi nenorocita aia de pedala..Daca era in filmuletz cineva care a suferit deja un accident nu se mai putea face nimic.. Intradevar mi se pare ca nu e terminat adica trebuia un final cu cristian in realitate..(urasc masinile)

    RăspundețiȘtergere
  3. @tembe .. stiind ca ei nu au patit nimic si e doar o filmare .. o tratez ca pe un film .. adica fake .. fictiune .. nici nu-mi bat capul cu posibilitatea de a exista asa ceva in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Toata campania e un cacat! Manafu intr-un scaun cu rotile, plimbandu-se prin Novotel si cu o melodie de doi lei pe fundal? Hai sa fim seriosi! E ok ideea de: hei, ti se poate intampla si tie, mi se poate intampla si mie...Dar, in cazul de fata, rezultatul este penibil!

    RăspundețiȘtergere
  5. faptul ca voi vorbiti despre asta e un semn ca aceasta campanie isi atinge scopul. fie ca sunteti sau nu de acord cu modul in care e abordata problema, pana la urma important este mesajul final...

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim mesajul e din categoria "no brainer" - accidentele se pot intampla oricui. Stiam asta si nu sunt deloc impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  7. pe mine m-a bufnit rasul cand am vazut pozele, atat pot sa spun

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt perfect de acord.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Căsătoria = un bărbat + o femeie fără copil

Știu că alt subiect e mai hot zilele astea, dar ăla e deja supra-dezbătut de bula mea fără vreo concluzie maiestoasă referitor la cum ar trebui procedat pentru a transmite un mesaj. Pentru că în esență despre asta e vorba, nu despre a câștiga sau a pierde, așa că nu voi dezbate momentan subiectul ăsta.

M-am uitat luni seara la Gospodar Fără Pereche când fermierii noștri și-au întâlnit pretendentele, urmând ca apoi să treacă printr-un speed dating de 2 minute pentru a se convinge că au cele necesare pentru a le deveni neveste.

Spre surprinderea mea, factorul decizional al ediției din acest an a fost dacă au sau nu copil. În episodul de luni mai toate care aveau s-au întors acasă. Zic surprinzător pentru că în ediția trecută, atunci când mamele erau cele care luau deciziile de eliminare, principalul lucru care trimitea fetele acasă era dacă știu sau nu să facă de mâncare. Puișorul lor trebuia să mănânce bine.

Cum ziceam, la ediția asta lucrurile au prezentat o față mai meschină a societ…

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…