Treceți la conținutul principal

despre cerf si industria it`n`c

Aseară am fost la un fel de focus grup făcut de Expotek - cei care organizează CERF-ul unde s-a încercat găsirea unor soluţii la scoaterea din irelevanţa a singurului târg de bla bla tehnologice. Am stat şi am ascultat ce ar vrea ei să facă şi m-am gândit ce am văzut în ultimii câţiva ani pe la CERF ... şi aducea niţel aşa a baba şi mitralieră.

Ţâţe şi funduri .. astea a ajuns CERF-ul. Ce să caut la o expoziţie care e cel puţin irelevanta? Stau în standul romtelecom să mă dau pe net? WTF am net şi pe telefon ..

Mă chiombez la gâsculiţele alea? Cam asta e tot ce poţi să faci. A stai .. mai văd şi cea mai mare plasmă din lume. Mare mâncare de peste că oricum nu am unde să o pun prin casă. Mai văd şi cel mai rezistent laptop din lume ... la cât costă mai bine îmi cumpăr mai multe mai ieftine - să se tot strice .

Asta e problema cu CERF-ul ... sunteţi irelevanţi. Ce apare nou văd pe net ... şi ce aş vrea să văd real life nu aveţi voi că firmele expozante sunt axate pe ţâţe şi funduri că asta atrage lumea la stând. Bravo mah .. să vindeţi voi software puberilor de pe dc++ sau hardware puştilor fără loc de muncă.

Ce să mai caut şi anul asta la CERF? Şi aşa industria de IT a devenit total neinteresanta ... îmi e lene să scriu de ce .. dar va daţi seama din filmuleţul asta


Comentarii

  1. avand in vedere ca au facut chestia asta gen focus grup tind sa cred ca vor sa il mai tina si anul asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…