Treceți la conținutul principal

ce obiecte nu s-au schimbat de cand te-ai nascut?

Ideea asta mi-a venit când m-am uitat la Seinfeld şi ziceau că hârtia igienica este singurul obiect care nu s-a schimbat de când se născuse George. Atunci mi-am zis că asta ar fi un drăguţ exerciţiu de gândire.

Ce obiecte cunoşti care nu s-a schimbat/evoluat tehnologic de când te-ai născut tu? Nu vorbim despre procesul de fabricaţie sau ambalaj. Încep eu cu o listă

  • timbrele - tot trebuie să dai o limbă pe ele pentru că nu se umezesc singure
  • plastilină şi acuarelele - arată la fel şi au şi acelaşi gust
  • cravata - acelaşi mecanism de înnodare şi aceeaşi formă
  • crucea de la biserică - nici nu era de aşteptat după 2000 de ani să vină o schimbare
  • balamalele de la uşi - cel puţin din câte am observat eu
  • borcanele de dulceaţa - se deschid în acelaşi fel ... arată la fel.
  • făcăleţele - puţeau să le facă din carbon dar tot lemnul este preferat.
  • termosurile - se pare că inginerii au nimerit-o bine din prima .. nu a mai fost nevoie să îmbunătăţească
  • cred că şi prezervativele ...

Şi altă chestie care mă enervează la culme că a rămas aşa de când mă ştiu ... freza de la dentist. Incredibil ... am reuşit să ajungem pe Lună şi să zburăm chiar comercial în spaţiu ... dar nu suntem în stare să inventăm alt sistem care să înlocuiască freza mecanică de la dentist? Ultrasunete ... laser ... orice numai să scăpam de zgomotul acela infernal.

Comentarii

  1. Am citit titlul cu o furculita in mana asa ca zic "tacamurile". Si ar mai fi becurile, desi au aparut cele fluorescente care le cam ingroapa (mai precis le schimba :D ) Faina intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  2. permite-mi sa te contrazic.
    Plastilina si Acuarelele erau mai toxice cand eram eu copil. acum sunt mult mai safe.
    un lucru care nu s-a schimbat din punctul meu de vedere?
    Mentalitatea romanilor vis-a-vis de cozi

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartile, creioanele, sosetele si drumurile in Ro. Cam atat imi vine in minte momentan :D Imi place ideea.

    RăspundețiȘtergere
  4. referitor la carti mie mi se pare ca s-a schimbat hartie folosit.

    sosete - sunt si din alea pentr skate shoes si pentru snowboar/ski ... deci si alea s-au schimbat fata de clasicele soseste.

    creioanele ... posibil daca nu luam in calcul creioanele mecanice.

    referitor la plastelina si acuarele ... cred ca toxicitatea se incadreaza la proces de fabricatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt muult mai bune acuarelele aka acrilicele iar plastelina este mult mai buna...macar acum nu ti se mai sfarama in mana and stuff

    RăspundețiȘtergere
  6. Se foloseste deja laserul la dentist, sunt cabinete stomatologice super-mega-hyper-dotate ce au asa ceva. Dar avand in vedere ca tehnologia e scumpa, preturile sunt pe masura. Si stai dupa aia si te intrebi daca linistea ta merita atatia bani si parca iti e un pic dor de clasica freza a dentistului.

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca pe linistea mea nu se poate pune un pret :)

    RăspundețiȘtergere
  8. salutari nihasa...imi faceam si eu niste updates-uri in blogroll si am intrat sa verific daca inca mai suntem parteneri de link exchange...i guess i'm not on `prospaturi` list..but i still have your link up on my blog...lasa-mi un comm pe blog daca mai suntem ok sau nu...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…