Treceți la conținutul principal

mah tu faci reclama la fanta

Cam asa suna un comentariu primit ieri :)

Este adevarat. Timp de o luna de zile, blogul meu trece printr-o schimbare la fata sustinuta de Coca Cola / Fanta. Ieri seara s-a intamplat sa ies din cocon si acesta este rezultatul: mai multa culoare si mai mult optimism, parca.

Nu am avut ocazia sa scriu aseara, dar imi izbavesc pacatele in aceasta fabuloasa zi de sambata.

De ce eu? Si de ce o campanie Fanta? Se relanseaza Fanta Shokata  (pagina campaniei) si personalitatea mea acida si nitel intepatoare se potriveste de minune :) Desi eu ma vedeam mai mult ca un tanar james bond aka cola zero ... cred ca sunt nitel mai jucaus si mai putin timp imbracat la costum ca faimosul agent 007.



Anyway acestea fiind zise ... cam asa arata pagina :)

Comentarii

  1. mah james bond, tu care faci reclama la acidulate colorate....arata ft bine blogul tau asa colorat :)
    Dar daca puneai si o freza cu tzepi la portocalele astea, era fix pe fix :P

    RăspundețiȘtergere
  2. salut. de ce link-ul de "pagina campaniei" ma aduce tot pe pagina ta? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. heh, foarte tare poza în poză în poză în poză. cum e făcută? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. e dragut noul look, dar parca se incarca mai greu nitel..

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte bine! Poți să-l păstrezi și după ce se termină campania? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult de tot tema asta fatza de cea simpla, pe care o aveai de atata vreme. nu am recunoscut ce e de la fanta din prima, doar dupa ce am citit articolul asta.
    nu inteleg de ce cand aud reclama la tv "socant de romaneasca" ma gandesc la ceva negativ :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…