Treceți la conținutul principal

mah tu faci reclama la fanta

Cam asa suna un comentariu primit ieri :)

Este adevarat. Timp de o luna de zile, blogul meu trece printr-o schimbare la fata sustinuta de Coca Cola / Fanta. Ieri seara s-a intamplat sa ies din cocon si acesta este rezultatul: mai multa culoare si mai mult optimism, parca.

Nu am avut ocazia sa scriu aseara, dar imi izbavesc pacatele in aceasta fabuloasa zi de sambata.

De ce eu? Si de ce o campanie Fanta? Se relanseaza Fanta Shokata  (pagina campaniei) si personalitatea mea acida si nitel intepatoare se potriveste de minune :) Desi eu ma vedeam mai mult ca un tanar james bond aka cola zero ... cred ca sunt nitel mai jucaus si mai putin timp imbracat la costum ca faimosul agent 007.



Anyway acestea fiind zise ... cam asa arata pagina :)

Comentarii

  1. mah james bond, tu care faci reclama la acidulate colorate....arata ft bine blogul tau asa colorat :)
    Dar daca puneai si o freza cu tzepi la portocalele astea, era fix pe fix :P

    RăspundețiȘtergere
  2. salut. de ce link-ul de "pagina campaniei" ma aduce tot pe pagina ta? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. heh, foarte tare poza în poză în poză în poză. cum e făcută? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. e dragut noul look, dar parca se incarca mai greu nitel..

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte bine! Poți să-l păstrezi și după ce se termină campania? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult de tot tema asta fatza de cea simpla, pe care o aveai de atata vreme. nu am recunoscut ce e de la fanta din prima, doar dupa ce am citit articolul asta.
    nu inteleg de ce cand aud reclama la tv "socant de romaneasca" ma gandesc la ceva negativ :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.