Treceți la conținutul principal

ronewmedia 3.0 - "drama" bloggerului fara trafic

Simt asa o greutate ce apasa pe umerii mei sa scriu despre "bloggeri vs jurnalisti" de ieri de la ronewmedia 3  .... si nu vreau sa fac asta. Nu e din cauza ca m-am trezit tarziu si nu am prins-o (totusi am vazut inregistrarea pe refresh.ro) ci tocmai din cauza enuntata in titlu. Aici, in ograda mea de blogger cu trafic facut de FFF-uri (friends family & fools ) nici nu e cazul sa impartasesc adevarul absolut pe care il detin.

Stiu care e adevarata diferenta intre bloggeri si jurnalisti. Stiu care e mai tare pe informatii corecte si care se perveteste pentru o gramajoara de bani. Stiu care sunt mai buni. Stiu care sunt adevarati mini-stalpi de moralitate si etica (eu sunt ACEL stalp gigantic ... ei sunt doar niste miniaturi). Stiu pe cei care fura si copiaza. Stiu pe cei care aduc valoare cuvintelor scrise.

Stiu tot! Dar nu o sa zic nimic. Jurnalistii oricum nu ma citesc ... iar bloggerii prefera sa nu imi urmeze cu sfintenie cuvantul scris - va reneg pentru ca nu imi urmati orbeste vorbele.

Pe voi, cititorii mei, nu va intereseaza astfel de trivialitati intre informatori si formatori de opinie ... asa ca o sa va zic despre cum a fost conferinta. Pe bule ca asa place blogului astuia.
  • am tresarit nitel cand am intrat in sala de conferinta - foarte, foarte multi oameni si echipament (se vede cand ai un trust media in spate)
  • destul de putini oameni afara la o barfa si o tigara (ne e dor de tine, alin)
  • nu stiu daca se numesc chelneri sau debarasatori ... dar ideea e ca m-au enervat teribil cu excesul lor de zel. Cum puneam paharul jos si il scapam cu privirile 2 secunde ... cum ma trezeam ca disparea. C'mon ca nu sunt un H2Oic! pe cuvant de onoare.
  • in sala m-am simtit si eu ca un star ... ca existau doua reflectoare indreptate catre public. Senzatia a trecut repede si a fost inlocuita cu una de disconfort si lipsa de concentrare
  • mancarea din pauza de masa cica a fost buna. Eu sunt un mofturos, asa ca in continuare evit sa mananc catering de la conferite.
  • nu m-am jucat pe microsoft surface ... tot timpul era o domnisoara la masuta si am zis sa nu deranjez. Surprinzator, e mult mai mica decat credeam eu. 
  • s-au spus adevaruri universal valabile. Foarte putine noutati pentru genul asta de conferinta  dar multe chestii bune pentru cineva care habar nu are. 
  • erau destui in public cei care pareau ca habar nu au. 
  • chiulangiii care stateau afara la o tigara erau cei care intotdeauna fac asta la astfel de evenimente. 

Comentarii

  1. Problema e ca odata cu CRIZA economica, unii au criza si de inspiratie si se cramponeaza in a crede doar ac sunt mai buni, fara a oferi si argumente! Asta una la mana!
    Si doi: Nu mai exista acel vechi sentiment de SHARE! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…