Treceți la conținutul principal

ce faci cand cineva comenteaza cu nickname-ul tau?

Raspunsul este - nimic. Nici nu ai ce sa ii faci. Comentariile pe majoritatea blogurilor sunt la liber si oricine poate sa joace rolul tau. Zicea cineva ca poti sa folosesti gravatar cu o adresa de email necunoscuta de nimeni. Si ce rezolvi? Si el poate sa isi uploadeze aceeasi poza.

Concluzia? Fie ca sunt semnate sau anonime ... cat timp nu este ceva closed (username/password) ... asocierea lor cu o persoana este un fel de loterie. Dragut ar fi un sistem global bazat pe username - cam ca la blogger cu contul google sau un disqus not gay.

De ce scriu asta? "Am" inceput sa fiu foarte activ pe bloguri in a lasa comentarii aka cineva tot comenteaza pe bloguri pe care nici macar nu le citesc cu nickname-ul meu. Se cam vede ca nu e scris de mana mea paralizata gramatical - baiatul sau fata aia chiar foloseste virgule si semne de punctuatie. Motivul pentru care se intampla asta nu imi este cunoscut dar macar mi-a adus in fata ochilor problema asumarii unei alte identitatii pe net.

Reactia mea? As putea foarte usor sa renunt la a mai comenta pe alte bloguri ... si nici macar nu ar fi paguba. 1-2 comentarii/luna sunt cel putin neglijabile pentru prosperitatea blogosferei. Dar momentan sunt in vacanta ca sa am o reactie.

Comentarii

  1. Vacanta ! Oh yep! Vacanta! ... ce bine de unii... la altii au ramas amintirile vacantei de vara. Cat despre comentarii, asa e ... azi poti fi Tutancamon si maine printesa Egiptului, nu ai ce sa faci. Probabil ca o sa se faca la Gravatar sa poti sa ai un gravatar unic pe id si sa nu mearga sa ti faci zeci de avatare.

    RăspundețiȘtergere
  2. 99% ca nu se va obosi sa isi faca cont cu imaginea ta

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu prea inteleg ce sens are .. cand am vazut prima data ca primeam commuri in care se lua lumea de mine ca de ce ii injur sau chestii asemanatoare, ma panicasem si credeam ca mi-a spart cineva parola. dupa, mi-am dat seama ca doar imi scrie numele, emailul si linkul si se da drept mine. n'ai ce sa faci, doar sa astepti sa se plictiseasca. probabil ca au o viata atat de trista sau sunt atat de redusi mintal incat asta e singurul mod in care se pot distra.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai mai exista si openID-ul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu ma gandisem ca se poate intampla

    RăspundețiȘtergere
  6. Infiintata in 1993, cu capital privat romanesc RURIS este producator de motoutilaje ce acopera o gama intreaga de lucrari necesare in microagricultura: motoferastraie, motocultoare, motocositori, masini de tuns gazon, motopompe, generatoare de curent, atomizoare . Motooul nostru "EFORT MIC, ROADE BOGATE" ne-a condus la realizarea unor produse cu fiabilitate mare, productivitate ridicata si usor de manevrat. Desi avem parteneri care ne reprezinta intr-un numar important de judete, obiectivul nostru este sa extindem gradul de acoperire al produselor RURIS, la nivel national. Cu fiecare an, marim nomenclatorul de produse astfel incat sa acoperim intrega gama de utilaje necesare in orice gospodarie. Experienta in domeniu de peste 15 ani, cat si reteaua de unitati service autorizate, garanteaza clientilor nostri calitatea produselor si serviciilor oferite de catre RURIS.

    Contact: SC RURIS IMPEX SRL, Craiova, tel: 0351.46.46.32, www.ruris.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…