Treceți la conținutul principal

ce faci cand cineva comenteaza cu nickname-ul tau?

Raspunsul este - nimic. Nici nu ai ce sa ii faci. Comentariile pe majoritatea blogurilor sunt la liber si oricine poate sa joace rolul tau. Zicea cineva ca poti sa folosesti gravatar cu o adresa de email necunoscuta de nimeni. Si ce rezolvi? Si el poate sa isi uploadeze aceeasi poza.

Concluzia? Fie ca sunt semnate sau anonime ... cat timp nu este ceva closed (username/password) ... asocierea lor cu o persoana este un fel de loterie. Dragut ar fi un sistem global bazat pe username - cam ca la blogger cu contul google sau un disqus not gay.

De ce scriu asta? "Am" inceput sa fiu foarte activ pe bloguri in a lasa comentarii aka cineva tot comenteaza pe bloguri pe care nici macar nu le citesc cu nickname-ul meu. Se cam vede ca nu e scris de mana mea paralizata gramatical - baiatul sau fata aia chiar foloseste virgule si semne de punctuatie. Motivul pentru care se intampla asta nu imi este cunoscut dar macar mi-a adus in fata ochilor problema asumarii unei alte identitatii pe net.

Reactia mea? As putea foarte usor sa renunt la a mai comenta pe alte bloguri ... si nici macar nu ar fi paguba. 1-2 comentarii/luna sunt cel putin neglijabile pentru prosperitatea blogosferei. Dar momentan sunt in vacanta ca sa am o reactie.

Comentarii

  1. Vacanta ! Oh yep! Vacanta! ... ce bine de unii... la altii au ramas amintirile vacantei de vara. Cat despre comentarii, asa e ... azi poti fi Tutancamon si maine printesa Egiptului, nu ai ce sa faci. Probabil ca o sa se faca la Gravatar sa poti sa ai un gravatar unic pe id si sa nu mearga sa ti faci zeci de avatare.

    RăspundețiȘtergere
  2. 99% ca nu se va obosi sa isi faca cont cu imaginea ta

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu prea inteleg ce sens are .. cand am vazut prima data ca primeam commuri in care se lua lumea de mine ca de ce ii injur sau chestii asemanatoare, ma panicasem si credeam ca mi-a spart cineva parola. dupa, mi-am dat seama ca doar imi scrie numele, emailul si linkul si se da drept mine. n'ai ce sa faci, doar sa astepti sa se plictiseasca. probabil ca au o viata atat de trista sau sunt atat de redusi mintal incat asta e singurul mod in care se pot distra.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai mai exista si openID-ul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu ma gandisem ca se poate intampla

    RăspundețiȘtergere
  6. Infiintata in 1993, cu capital privat romanesc RURIS este producator de motoutilaje ce acopera o gama intreaga de lucrari necesare in microagricultura: motoferastraie, motocultoare, motocositori, masini de tuns gazon, motopompe, generatoare de curent, atomizoare . Motooul nostru "EFORT MIC, ROADE BOGATE" ne-a condus la realizarea unor produse cu fiabilitate mare, productivitate ridicata si usor de manevrat. Desi avem parteneri care ne reprezinta intr-un numar important de judete, obiectivul nostru este sa extindem gradul de acoperire al produselor RURIS, la nivel national. Cu fiecare an, marim nomenclatorul de produse astfel incat sa acoperim intrega gama de utilaje necesare in orice gospodarie. Experienta in domeniu de peste 15 ani, cat si reteaua de unitati service autorizate, garanteaza clientilor nostri calitatea produselor si serviciilor oferite de catre RURIS.

    Contact: SC RURIS IMPEX SRL, Craiova, tel: 0351.46.46.32, www.ruris.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…