Treceți la conținutul principal

google wave - foloseste-te de web 2.0 pentru o invitatie?

Stiti cat de usor mi-am facut rost de invitatie la google wave? In 5 minute aveam una de la o persoana pe care nu o cunosc si nu ma cunostea. Trebuie doar sa fii dispus sa folosesti webul asta 2.0 (suna bine lasa asa) nitel.

3 pasi simpli pentru a face rost de o invitatie:


  • foloseste blogsearch si cauta rezultatele din ultima ora aparute pe: google wave invitation. Vei gasi astfel cele mai proaspete give away-uri de invitatii. In general oamenii dau invitatiile primilor care comenteaza la postul respectiv.
  • blogosfera e fucking huge asa ca sansele sa nimeresti pe un give away al unui blogger cu 20-30 unici pe zi este foarte mare. Lasa un comentariu si spune ca vrei si tu o invitatie din give away
  • multumeste respectuos in momentul in care o primesti

Comentarii

  1. Salutare . Demult intru pe pagina ta de web si imi place ceea ce vad . Si eu am deemult bloguri /site . Poate ai dori sa facem un banner exchange sau link exchange sa ne ajutam unu pe altu te rog detinem si un radio anti manele multumesc .ma poti contacta pe idul infowhisper de messenger sa vorbim multumesc o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. so.. la randu tau ai acces la invitatii? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nope. noi cei invitati de useri nu am primit :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Omule, te invidiez.
    Eu tot caut si nu gasesc.
    As vrea sa stiu, totusi, dacă tu ţi-ai dat o adresă de mail reală, astfel încât bloggerul cu invitaţia să vadă cine eşti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am facut rost tot in 5 minute.
    Am intrat pe twitter si am scris la cautari Google Wave, dupa care am citit rezultatele date de cautare. Sunt multe mesaje pe twitter care curg intr-una, se reimprospateaza mereu. Imposibil sa nu gasesti persoane care ofera invitatii. Eu am gasit repede 3 persoane, le-am bagat in lista persoanelor pe care le urmaresx si le-am trimis mesaj ca vreau invitatie. Am primit de la toate trei :))
    Trebuie de stiut doar ca din momentul in care esti invitat dureaza aprox 3-4 zile pana ajunge invitatia la tine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine are deja cont Google Wave, sa-mi trimita si mie un semnal sa-l bag in lista ca sa am mai multi cu care pot discuta pe GW :)

    RăspundețiȘtergere
  7. noi avem cont dar nu avem pe nimeni in lista si nu prea stim cu ce se mananca.........daca aveti conturi adaugati-ne si pe noi plz
    angelacamelialacatus@googlewave.com
    suntem online in general pana noaptea tarziu......
    va asteptam........
    salutari !

    RăspundețiȘtergere
  8. pls cine mai are invitatii doresc si eu una
    ovidiunegrila@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…