Treceți la conținutul principal

cum ar arata un razboi mondial in era web 2.0?

"Acest documentar contine secvente rare, filmate color in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial si descoperite dupa doi ani de cautari in toata lumea." Asa incepea documentarul de aseara si a reusit sa ma puna pe ganduri. Oare cum ar arata un documentar facut dupa un razboi mondial ce ar avea loc acum? Hai sa nu il facem nuclear ca ne este mai usor asa.
  • Cate fotografii de pe hi5 ai avea de compilat pentru acel documentar?  Soldati pozandu-se in oglinda sau cu mana pe tanc. Apc-uri cu stickere cu barosanu' si viorel pe ele. Dulcyku vorbind la statia de emisie receptie sau alte exemplare din astea.
  • Cate filmari hd ale aceluiasi eveniment din unghiuri diferite ai gasi pe youtube? "LOOOOL fraierul da cu ciocanu in bomba =)))" sau alte titluri bombastice ...
  • Cum ai pune in valoare fiecare #hastag folosit pe twitter de combatanti? 
  • Oare ai alege sa publici secvente de corespondenta pe email sau mai de graba gandurile publicate pe blog ale soldatului? Cum faci dupa aia cu citarea sursei? Nu cred ca e bine sa te pui cu bloggeri inarmati.
  • Cei pierduti in lupte o sa fie cumva semnalizati pe facebook? No more poking? Ce se intampla dupa cu farmvilu' lui?
  • Pozitia si miscarea fiecarei armate o sa o arati folosind istoria din google latitude sau alt program similar? O sa arati si bloopers-urile cu tancurile cazute in rapa pentru ca s-au luat orbeste dupa gps?
  • Razboiul va fi castigat sau pierdut de cei care se vor inzestra mai bine de pe amazon sau ebay? Sau te aranjeaza *baietii* pe okazii? Numai sa nu ceri garantica ca e de rau dupa.
  • Comunicarea va fi realizata exclusiv prin skype? sau pur si simplu prin buzz-uri pe yahoo?
  • Army Intelligence (serviciul de informatii) o sa fie inlocuit cu succes de wikipedia?
  • Iar cei de la contrainformatii o sa fie cei ce vandalizeaza articolele din wikipedia?
  • Demonstratiile pentru incetarea agresiunilor o sa fie de fapt o petitie online?
  • Google si Bing isi vor alege fiecare o parte combatanta sau vor ramane impartiali? Il atragi de partea ta cu nitel seo de propaganda sau esti curat?
  • Mi se sufla in casca ca misiunile de ambuscada or sa fie un fel de dance/flash moburi. MJ's sincron killing.
  • Cate flash overlay-uri ai de inchis (daca esti general) sa poti sa vezi si tu cum trebuie planul strategic?

Ce ar mai schimba web2.0 la razboiul clasic?

ps. bonus filmuletul asta ce se apropie de subiect cat de cat.

Comentarii

  1. Sa nu uitam de flash-mob-uri pacifiste, virale cu declaratiile de razboi si faptul ca bloggerii isi vor constitui propriul serviciu secret de informatii, pentru a readuce pacea mondiala. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Murim toti de ras in birou! Esti genial man! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate intelesesem eu, al treilea razboi mondial ar urma sa dureze cateva secunde pana la cateva minute si sa se fi incheiat inainte de a fi aflat multimea ca incepuse (iar inarmarea pt al patrulea se va face rupand crengi din pomi si culegand pietre de pe jos, visand la arcul cu sageata inca ne-reinventat).
    Dar imaginile sugerate sunt intr-adevar amuzante. Felicitari pt imaginatie! Ma abonez.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…