Treceți la conținutul principal

cat de mult economisesti cu Michelin Energy Saver

Reclama Michelin subliniaza importanta anvelopelor potrivite
Studiile au demonstrat ca folosind anvelopele cu grad de frecare redus, un sofer obisnuit poate economisi 80 litri de carburant la fiecare 45.000 de km. Daca cumparam si o masina cu un consum de carburant optimizat, cheltuielile pe carburanti pot fi reduse substantial.
80 litri economisiti inseama de fapt 342.5 lei
4x Michelin Energy Saver (aprox 280 lei bucata)  = 1120 lei

Cu orice set ce costa peste 780 lei ( 195lei /anvelopa ) iesi pe plus daca ai avea certitudinea ca si tu esti un sofer obisnuit ce poate economisi 80 de litri de carburant. Poate ala e mortal ca nu iti acorda certitudinea.

Comentarii

  1. 280 de lei poate la dimensiunea minima. La a mea, 205/55 R16 erau 385 de lei pe un magazin online, si mai dai niste bani si pe montarea si echilibrarea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @nwradu - parca atat costa ala de logan. Nu am crezut ca e asa de mare diferenta de pret intre ele pentru +20kmph

    Anyway atunci setul rentabil costa peste 1 200 lei (300 lei bucata).

    In mare nu mi se pare ca economisesti asa de mult. Eu as fi mers mai mult pe spiritul eco - tehnologia folosita este destul de verde.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma mir totusi ca sunt asa ieftine. Acum 2 saptamani a fost reducere 25% la Norauto la anvelope Michelin.

    Mi-am luat 205/55 R16 91V (220 sau 240 la ora, ceva asa) Primacy HP cu 354 lei pe bucata. Am intrebat si de Energy Saver si erau cam 500 si ceva bucata. N-am priceput de ce. Daca stiam ca atat de mica e reducerea de consum nici nu mai intrebam.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Nu mai donați căcaturi!

Pe bune.

Dacă nu puteți să îl mai puteți purta voi nu înseamnă că cineva mai sărac îl va purta cu mândrie.

Nu mai umiliți săracii cu haine rupte care au trecut de mult de vremea în care puteau să devină cu mândrie cârpe de șters pe jos.

Donatul e despre lucruri de care nu mai ai nevoie nu despre lucruri pe care ai vrea să le arunci.

Destul de rezonabil, nu?

Acum vreo săptămână eram la deschiderea The Empty Shop, un magazin temporar din Promenada unde poți dona hainele de care nu mai nevoie, și printre discursurile interminabile și opulența gratuită pentru un astfel de eveniment, cineva de la Crucea Roși a amintit așa în treacăt că lucrurile pe care le donăm ar trebui să fie cât de cât de calitate.

Vă dați seama cât de gravă este situația dacă la un eveniment privat cineva a simțit să zică asta pe scenă?

În altă ordine de idei, mai poți până pe 19 mai să donezi hainele pe care nu le mai porți/vrei la Empty Shop.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Prime impresii: Garmin Instinct după o lună de utilizare

Acum vreo două luni mi-am schimbat bateria la vechea brățară de fitness (Garmin Vivofit 2) și presupun că am făcut ceva greșit pentru că în câteva zile a luat apă la duș și dus a fost. La început discret cu jumătate de ecran ars, ca apoi senzorii să se ducă în vacanță după aproape 8500 de kilometri în care am fost împreună. Asta e, se mai întâmplă.

N-am plâns prea mult după ea și m-am reîntors la G-shock-ul vechi care între timp a devenit destul de stângaci de purtat la outfit-urile adoptate după 30 de ani. Nu vreau să se înțeleagă că am descoperit fashionul masculin și acum mă uit cu dispreț la ce purtam la 20iș de ani, dar unele schimbări pe ici pe colo s-au tot întâmplat în anii ăștia. 
Așa că am ajuns să mă uit la o nouă brățară/ceas de fitness care să fie similară cu vechiul Vivofit: autonomie a bateriei în luni/ani, construcție robustă pentru că n-am chef să dădăcesc un accesoriu și suficient de accesibil ca preț ca să se justifice stilului semi sedentar de viață pe care îl am. …