Dacă ai boicotat un brand și nu te-ai lăudat cu asta pe social media, oare chiar ai boicotat brandul respectiv? Pentru că de fapt la asta se reduce vote with your wallet: cu banii tăi poți să răsplătești sau să pedepsești brand-urile care sunt și au fost ok sau nu în stare de urgență/alertă. În plus, eu personal aș merge puțin mai departe și aș extinde asta și la baruri/terase/restaurante/servicii tip share economy. A fost nu știu ce terasă din Herăstrău care a făcut party în prima noapte după relaxare și și-a băgat picioarele în efortul meu al familiei mele de a sta cuminței acasă? Nici o problemă, nici nu voi mai călca pe acolo vreodată. La fel și cu terasele din Vama Veche ce n-au putut să și-o țină în pantaloni weekend-ul trecut. Bun. Punem pe lista de boicot. Listă ce ar trebui să trăiască, să crească, să scadă, să evolueze. Pentru că nu e nimic personal în a merge pe căi diferite și de asta nici nu văd de ce aș face prea mare circ pe subiect. Este ok să nu ...
Poate ca nu sunt eu cel mai avizat, astfel incat poate ca opinia mea n-o fi chiar cea mai autorizata, dar eu cred ca acolo CEVA nu e in regula cu alegerea, organizarea, sistematizarea si MAI ALES cu modul in care este realizata conceperea si prezentarea programelor: desi eu am pretentia ca nu sunt chiar refractar la actul de cultura, neplacut de greu si de rar (mai ales pt un program purtand ACEST nume) gasesc vreun program care sa ma atraga. Am mereu senzatia ca se incearca (in mod nepermis de ne-profesionist) sa fie prezentat un "digest" din cultura "heavy", ceea ce conduce la programe prea "culte", prea absconse si prea arid prezentate pt badea Ion si tata Leana, dar deranjant de... "deculturalizate", de "ciopartite" pt actualii amatori de cultura - parca s-ar incerca cu tot dinadinsul crearea de semidocti (atat din nepriceputi cat si din cei a caror cultura nu e neglijabila).
RăspundețiȘtergereCine nu-si cunoaste consumatorii ... merita sa moara :)
RăspundețiȘtergeredar cultura si profitul nu s-au intalnit
RăspundețiȘtergeredin cate am auzit