Treceți la conținutul principal

cultura nu vinde

Postul de televiziune a difuzat sufieciente spoturi, dar audienţa a mai bine de 70% dintre ele a fost zero. Astfel, pentru 25.824 de clipuri publicitare TVR Cultural nu a încasat nici măcar un leu.

Comentarii

  1. Poate ca nu sunt eu cel mai avizat, astfel incat poate ca opinia mea n-o fi chiar cea mai autorizata, dar eu cred ca acolo CEVA nu e in regula cu alegerea, organizarea, sistematizarea si MAI ALES cu modul in care este realizata conceperea si prezentarea programelor: desi eu am pretentia ca nu sunt chiar refractar la actul de cultura, neplacut de greu si de rar (mai ales pt un program purtand ACEST nume) gasesc vreun program care sa ma atraga. Am mereu senzatia ca se incearca (in mod nepermis de ne-profesionist) sa fie prezentat un "digest" din cultura "heavy", ceea ce conduce la programe prea "culte", prea absconse si prea arid prezentate pt badea Ion si tata Leana, dar deranjant de... "deculturalizate", de "ciopartite" pt actualii amatori de cultura - parca s-ar incerca cu tot dinadinsul crearea de semidocti (atat din nepriceputi cat si din cei a caror cultura nu e neglijabila).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine nu-si cunoaste consumatorii ... merita sa moara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar cultura si profitul nu s-au intalnit
    din cate am auzit

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.