Treceți la conținutul principal

top gear - esecul unei francize

Imi place Top Gear dar din pacate sezoanele sunt prea scurte. Avid de mai mult am cautat alternative si nu mi-a luat mult sa gasesc franciza Top Gear: Rusia, Australia si mai nou USA. TG Rusia mi s-a parut cel mai amuzant dintre cele 3 desi nu intelegeam limba. Australia este slabut dar macar original. Ieri a avut loc premierea TG USA ce mi-a lasat un gust amar de ripoff al versiunii britanice. 

De ce zic ripoff? Nu au spontaneitatea britanicilor si iti lasa o senzatia ca te uiti la un show scriptat ce nici macar nu este bun. Urmarirea cu elicopterul este din categoria " been there done that " pentru fanii show-ului. Prezentatorii nu par sa aiba cunostintele necesare unei emisiuni auto si nici nu pot sa compenseze cu umorul.

Se compara vreun Top Gear din franciza cu originalul? Nu. Nu se apropie cu nimic de show-ul ce are o audienta estimata la 350 milioane de telespectatori. 

Comentarii

  1. Cu tot libertarianismul cu care se laudă americanii umorul britanic este mult mai savuros. Eu urmaresc Top Gear în primul rând pentru umorul lor. Nu au tangențe cu termenul de "politically correct" iar autoironia si senzatia de libertate deplina pe care o au in ceea ce privește "script-ul" emisiunii sunt motivele pentru care au ajuns la atâția telespectatori. Din pacate americanii nu au cum sa imite treaba asta în ciuda originii comune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este destul de greu in a gasi formula perfecta - si umor dar si cunostinte. Uite de exemplu americanii il ca prezentator pe adam ferrara ce este comedian de profesie si te astepti sa razi cand zice ceva. Ca nu se intampla asta e partea a doua dar ce e mai deranjat este lipsa pasiunii/cunostintelor auto.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adam Ferrara? Bleah! Era haios cand nu era inca cunoscut, deci pe vremea cand nu era arogant...Top Gear are umor prin simplul fapt ca e o imagine reprezentativa a culturii britanice, care nu pune intotdeauna accentul pe calitate sau pret, ci pe ceea ce suscita in adancurile omului...fleosc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu personal nu l-am gasit niciodata amuzant pe Adam Ferrara :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place foarte mult aceasta emisiune , deoarece cu toate ca te invata multe lucruri utile este si foarte amuzanta !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…