Treceți la conținutul principal

Apreciez o masina care te face sa te simti ca un copil

In weekend am fost la munte cu Subaru Impreza WRX STI a unui prieten. Eu nu am carnet si nu am condus niciodata si din acest motiv m-am tot ferit sa scriu despre masini. Ce as putea sa stiu eu? Totusi am mers zeci de mii de km pe scaunul din dreapta si pot spune ca mai stiu si eu cate ceva. Nu mult dar ceva acolo.

Cum ziceam si in titlu - apreciez o masina ce te face sa te simti ca un copil. Iti ofera emotia aia copilareasca de te trezesti cu zambetul cat toata fata. Cam asta reuseste sa faca masinuta asta pe etapa de raliu de la Rasnov. Ce m-a surprins cel mai mult a fost cat de bine sta lipita de sosea in curbe. Nu iti parasesti banda si nici nu iesi in decor cum ar trebui pentru viteza respectiva. Wow. Simteam cum mi se duce falca intr-o parte dar masina era inca pe banda ei.


Cred ca ajuta si eleronul gingatic si urat din spate ce tot timpul ai senzatia ca se rupe ... la cum tremura. Alta senzatia care bucura copilasul din mine era acceleratia obscena. Nici cu avionul nu am fost atat de impins in scaun. Si e o senzatie care nici nu te paraseste repede ca la aproape 300 de cai are de unde sa duca.

Fun a fost cum gps-ul tot ne zicea dupa o secunda de accelerat: "Ati depasit limita de viteza". Nici macar nu iti dadeai seama ca ti-ai dublat viteza. Oricum nu mi se pare o masina de mers foarte repede. Suspensia e prea incomoda si simti fiecare scobitoare de pe drum. Dar te poti distra cu acceleratia de la viteze mici. Infiptul in scaun mi se pare mult mai atragator ca zburatul cu 200km la ora.

Tocmai din acest motiv presupun ca si consumul a fost generos. Consumat aproape un rezervor pe drumul Bucuresti - Bran - Bucuresti. Dar un rezervor de fun :)

Ei bine cam atat cred ca am avut de spus. Imi plac genul asta de masini. Ajungi la destinatie cu un zambet pe buze si mai incet decat daca ai merge cu viteza agresiv dar cine se grabeste cand drumul e atat de placut?

ps. Taverna Lupilor in Bran a ramas la fel de buna ca acum 3 ani. Protip.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…