Treceți la conținutul principal

am fost la un show de improvizatie

Cateodata stau si ma gandesc ca obisnuiam sa fiu amuzant pe blogul asta. Sau cel putin asa credeam eu. Intre timp nu stiu exact ce s-a intamplat dar parca nu imi mai vine sa scriu glumitele de odinioara. Nu imi dau seama de ce am vrut sa impartasesc asta dar contemplez daca schimb asta sau nu.

Pana una alta duminica am mers la un show de improvizatie al trupei Obligo in Joy Pub fara prea multe asteptari dar pana la urma am ras bine de tot. Recunosc ca e prima oara cand merg la improvizatii si singurul lucru cu care puteam sa compar era "Whose Line Is It Anyway?"- care imi plac de mor. Baietii de la Obligo sunt destul de buni si au reusit sa ma scoata din starea de morocaneala in care eram. Dar nu neaparat despre ei doream sa vorbesc....


Partea cu adevarat mind blowing pentru mine a fost publicul ce a construit o atmosfera dementiala. Cu un astfel de public mai ca imi venea si mie sa ma ridic si sa incerc acolo o improvizatie doua. Serios. Ma uitam si nu imi venea sa cred cat de bine se simtea toata lumea. Ma rog nu puteam sa cred cat de inghesuiti stateau oamenii sa vada show-ul. Se vede ca nu prea ies des la genul asta de manifestari culturalo-comice :)

Am gasit si doua filmari ale unor bucati din showul de duminica. Nu stiu cum arata pe ecran dar eu garantez ca e mai bine sa vezi in real life asta :)

http://vimeo.com/33903497
http://vimeo.com/33904584

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…