Treceți la conținutul principal

Zonga - 6 luni mai tarziu

Cum e frumos .. a venit momentul sa fac un update la un post de acum 6 luni cand anuntam lansarea Zonga. A trecut ceva vreme si Zonga tot nu a iesit din beta semn ca oamenii de acolo vor sa creeze o experienta cat mai placuta userilor in versiunea finala. In acest rastimp au avut 2 update-uri majore la aplicatii cat si la website.

Si-au crescut numarul de astisti de la 5800 la 33 400 (+575%) si numarul de ore de ascultat muzica de la 1700 la 19 400 (+1 140%). Binisor pentru 6 luni. Ca idee eu in 7 ani de last.fm am ascultat doar 2964 de artisti.

Top 10 cei mai populari artisti include Metallica, Queen, The Killers si Florence + The Machine  - semn ca se asculta muzica decenta pe Zonga.

Ce inca ma enerveaza la aceasta e lipsa unei versiuni HTML5 a site-ului. Am eu o problema personala cu Flash-ul. Oricum. Sa trecem peste nebuniile mele. O sa va anunt cand iese din beta :)

Comentarii

  1. Mi-am facut si eu cont la ei, dar nu am folosit mai mult de 2 zile...

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesant sa vezi site-uri legale in Romania. Ma intreb daca o sa prinda.
    Eu mai ascultam pe grooveshark, dar o sa testez si zonga, poate "ma trec" la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema este ca colectia lor nu e suficienta, nu ca cea oferita de youtube ar fi perfecta insa eu sunt parere ca trebuie mai multe melodii...

    RăspundețiȘtergere
  4. da, au mărit bine lista de artiști. sper să ajung să câștig mai bine, să îmi permit și eu aplicația pe telefon, în continuare mi se pare o idee bună care merită susținută

    RăspundețiȘtergere
  5. Am facut un pas inainte si mi-am cumparat un abonament nelimitat la ei. Abia astept sa vad cum se misca pe 3G.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…